Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Joomla 1.5 website upgraden naar een Joomla 3x is er iemand die me kan helpen?
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
27 aug 2017 20:20 #14418
door
Joomla 1.5 website upgraden naar een Joomla 3x is er iemand die me kan helpen?
ik heb een website in joomla 1.5 en deze website wil ik graag wel zo behouden is er een mogelijkheid om dat te doen?
En dan natuurlijk wel graag gratis.
ik heb een website in joomla 1.5 en deze website wil ik graag wel zo behouden is er een mogelijkheid om dat te doen?
En dan natuurlijk wel graag gratis.
Onderwerp is gesloten.
- Rondeb
- Gebruiker
- Joomla
Minder
Meer
27 aug 2017 21:32 #14419
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Joomla 1.5 website upgraden naar een Joomla 3x is er iemand die me kan helpen?
Hallo Mmd1962,
als eerste zouden we willen weten om welke site het gaat?
Hier kun je al een duidelijk uitleg vinden voor migratie.
Betaalde extensie SPupgrade is ook een top extensie die kan je dan ook gebruiken.
Groeten Ron
als eerste zouden we willen weten om welke site het gaat?
Hier kun je al een duidelijk uitleg vinden voor migratie.
Betaalde extensie SPupgrade is ook een top extensie die kan je dan ook gebruiken.
Groeten Ron
Onderwerp is gesloten.
- Fred
- Gebruiker
- Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
29 aug 2017 19:47 #14444
door Fred
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Beantwoord door Fred in topic Joomla 1.5 website upgraden naar een Joomla 3x is er iemand die me kan helpen?
Ik kan je gratis helpen, zie voor de voorwaarden
www.ifred.nl
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.