- Ontvangen bedankjes 2
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Artikelen toevoegen werkt niet meer na upgrade naar Joomla 3.7.0
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
04 mei 2017 18:45 #12702
door
Artikelen toevoegen werkt niet meer na upgrade naar Joomla 3.7.0 werd gestart door
Artikelen toevoegen werkt niet meer na upgrade naar Joomla 3.7.0
Zodra ik naar het menu Inhoud, artikelen ga en een artikel open worden alle menu's grijs en kan ik ook niet meer via de rechterzijde uitloggen. Moet dan een stap terug via de browserknop en dan werkt alles weer.
Ga ik weer naar inhoud enz. gebeurd weer hetzelfde. Heb alle bekende browsers geprobeerd zonder succes.
Ik gebruik de nieuwste php versie 7.1.2 en heb al geprobeerd met andere versies maar geen enkele werkt.
Wie oh wie kan mij verder helpen.
Zodra ik naar het menu Inhoud, artikelen ga en een artikel open worden alle menu's grijs en kan ik ook niet meer via de rechterzijde uitloggen. Moet dan een stap terug via de browserknop en dan werkt alles weer.
Ga ik weer naar inhoud enz. gebeurd weer hetzelfde. Heb alle bekende browsers geprobeerd zonder succes.
Ik gebruik de nieuwste php versie 7.1.2 en heb al geprobeerd met andere versies maar geen enkele werkt.
Wie oh wie kan mij verder helpen.
Onderwerp is gesloten.
- Hans van der Meer
- Admin
- Weet soms dingen
Minder
Meer
04 mei 2017 20:17 #12706
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Artikelen toevoegen werkt niet meer na upgrade naar Joomla 3.7.0
Ik ben dit nog niet eerder tegengekomen. Is de upgrade zonder problemen verlopen?
Eerder las ik iets over de Paginacache plugin en problemen. Zou je die even uit kunnen schakelen en dan zien of het werkt?
Eerder las ik iets over de Paginacache plugin en problemen. Zou je die even uit kunnen schakelen en dan zien of het werkt?
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
05 mei 2017 08:54 #12709
door
Beantwoord door in topic Artikelen toevoegen werkt niet meer na upgrade naar Joomla 3.7.0
Hallo, sorry dat ik laat reageer maar ben niet altijd thuis om direct te reageren.
Ik heb gisterenavond een backup teruggezet en ben dus naar mijn vorige Joomla versie 3.6.5 teruggegaan.
Hier heb ik geen problemen en ben nu huiverig om te upgraden naar joomla 3.7.x
Zal als ik durf vandaag weer opnieuw upgraden en dan de plugin uitzetten.
Ik heb gisterenavond een backup teruggezet en ben dus naar mijn vorige Joomla versie 3.6.5 teruggegaan.
Hier heb ik geen problemen en ben nu huiverig om te upgraden naar joomla 3.7.x
Zal als ik durf vandaag weer opnieuw upgraden en dan de plugin uitzetten.
Onderwerp is gesloten.
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
05 mei 2017 10:49 #12712
door
Beantwoord door in topic Artikelen toevoegen werkt niet meer na upgrade naar Joomla 3.7.0
Hallo Hans:
Zojuist de upgrade opnieuw laten lopen en alles werkt gewoon naar behoren.
Vreemd, ik denk dat de eerste upgrade misschien niet helemaal vlekkeloos is verlopen.
De Plugin die jij vermelde stond al uit dus daaraan kan het niet hebben gelegen.
Toch bedankt voor je hulp.
Zojuist de upgrade opnieuw laten lopen en alles werkt gewoon naar behoren.
Vreemd, ik denk dat de eerste upgrade misschien niet helemaal vlekkeloos is verlopen.
De Plugin die jij vermelde stond al uit dus daaraan kan het niet hebben gelegen.
Toch bedankt voor je hulp.
Onderwerp is gesloten.
- Fred
- Gebruiker
- Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
05 mei 2017 10:50 #12713
door Fred
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Beantwoord door Fred in topic Artikelen toevoegen werkt niet meer na upgrade naar Joomla 3.7.0
Ja, herkenbaar.
Dit heb ik nu ook al 2x gehad bij update naar 3.7 bij 2 verschillende websites.
In firefox probleem te zien en ervaren en in safari werkte alles prima.
Oplossing was de browsercache in firefox verwijderen --> firefox afsluiten --> firefox opnieuw opstarten en alles werkte prima.
Is dus een browsercache probleem.
Dit heb ik nu ook al 2x gehad bij update naar 3.7 bij 2 verschillende websites.
In firefox probleem te zien en ervaren en in safari werkte alles prima.
Oplossing was de browsercache in firefox verwijderen --> firefox afsluiten --> firefox opnieuw opstarten en alles werkte prima.
Is dus een browsercache probleem.
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.