- Ontvangen bedankjes 2
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Ugrade naar J3.7 mislukt
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
26 apr 2017 17:41 #12565
door
Ugrade naar J3.7 mislukt werd gestart door
Vol verwachting J3.7 geinstalleerd maar er was een probleem dat er iets (quickincon ??) niet weggeschreven kon worden.
Helaas doetnu de backend het niet meer. Geprobeerd de backup terug te zetten maar het blijft hetzelfde.
melding: An error has occurred: 0 Call to undefined method JApplicationAdministrator::isClient()
Tja wat nu? iemand een goede oplossing.
vr. gr.
Arnoud
Helaas doetnu de backend het niet meer. Geprobeerd de backup terug te zetten maar het blijft hetzelfde.
melding: An error has occurred: 0 Call to undefined method JApplicationAdministrator::isClient()
Tja wat nu? iemand een goede oplossing.
vr. gr.
Arnoud
Onderwerp is gesloten.
- Hans van der Meer
- Admin
- Weet soms dingen
Minder
Meer
26 apr 2017 18:35 #12568
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Ugrade naar J3.7 mislukt
Heb je een backup gemaakt voordat je ging updaten?
Van welke Joomla! versie ging je updaten?
Op welke PHP versie zit je server?
Van welke Joomla! versie ging je updaten?
Op welke PHP versie zit je server?
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
26 apr 2017 20:50 #12574
door
Beantwoord door in topic Ugrade naar J3.7 mislukt
Back was gemaakt, van J3.6.5 naar 3.7, php 7.0.
Heb inmiddels een eerdere backup teruggezet dus ben nu weer terug naar 3.6.5. Voor zover te overzien werkt alles weer.
Ik denk dat ik een paar dagen wacht totdat ik wat meer tijd heb om het nog eens te proberen.
Heb inmiddels een eerdere backup teruggezet dus ben nu weer terug naar 3.6.5. Voor zover te overzien werkt alles weer.
Ik denk dat ik een paar dagen wacht totdat ik wat meer tijd heb om het nog eens te proberen.
Onderwerp is gesloten.