Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Configuration.php
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
28 jan 2017 11:50 #11591
door
Configuration.php werd gestart door
Hallo,
Ik heb een site geupgrade van 2.5 naar 3.0. In de testomgeving werkt alles naar behoren, en ik wou de site live zetten, maar ik loop tegen het volgende aan. In filezilla, is configuration.php niet verwijderbaar van de oude versie. hierdoor loopt de site logisch vast.
Ik heb bij de hoster, alles op lezen/schrijven staan, maar desondanks blijft configuration.php niet schrijfbaar?
Iemand tips, om dit voor elkaar te krijgen?
Alvast bedankt
Groet,
Wilfred
Ik heb een site geupgrade van 2.5 naar 3.0. In de testomgeving werkt alles naar behoren, en ik wou de site live zetten, maar ik loop tegen het volgende aan. In filezilla, is configuration.php niet verwijderbaar van de oude versie. hierdoor loopt de site logisch vast.
Ik heb bij de hoster, alles op lezen/schrijven staan, maar desondanks blijft configuration.php niet schrijfbaar?
Iemand tips, om dit voor elkaar te krijgen?
Alvast bedankt
Groet,
Wilfred
Onderwerp is gesloten.
- Martijn Maandag
- Admin
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Minder
Meer
28 jan 2017 13:23 #11592
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Configuration.php
Mijn ervaring is dat ondanks dat mijn configuration.php niet schrijfbaar is ik de algemene instellingen in de beheeromgeving wel kan aanpassen (en die staan daar in). Ik zou eens kijken of dat lukt.
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
28 jan 2017 13:40 #11593
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Configuration.php
Hallo,
je wil de oude 2.5 site verwijderen nu? maar het config bestand is niet te verwijderen bedoel je dat?
En daarna wil je de 3.5 site live site in het hoofddomein?
Groeten Ron
je wil de oude 2.5 site verwijderen nu? maar het config bestand is niet te verwijderen bedoel je dat?
En daarna wil je de 3.5 site live site in het hoofddomein?
Groeten Ron
Onderwerp is gesloten.
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
28 jan 2017 14:14 #11594
door
Beantwoord door in topic Configuration.php
Ja, dat is wat ik bedoel. In de backend hebben we de FTP-laag gezet, maar desondanks is de configuration.php niet te overschrijven op filezilla.
Onderwerp is gesloten.
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
28 jan 2017 14:33 #11595
door
Waar zou ik die dan moeten kunnen vinden?
Mijn ervaring is dat ondanks dat mijn configuration.php niet schrijfbaar is ik de algemene instellingen in de beheeromgeving wel kan aanpassen (en die staan daar in). Ik zou eens kijken of dat lukt.
Waar zou ik die dan moeten kunnen vinden?
Onderwerp is gesloten.
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
28 jan 2017 14:37 #11596
door
Ik heb configuration.php gevonden in de backend, en deze zou schrijfbaar moeten zijn, maar is dat niet.
Onderwerp is gesloten.
28 jan 2017 15:18 #11597
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Configuration.php
Kan je hem wel een andere naam geven dan?
Onderwerp is gesloten.
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
01 feb 2017 14:36 #11661
door
We hebben een oplossing gevonden. Via de hoster een nieuwe joomla installatie gedaan, daarin ftp-laag gezet. En daarna de backup via ftp opnieuw erop gezet.
Dat was naar ons idee de oplossing.
Dat was naar ons idee de oplossing.
Onderwerp is gesloten.