Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Problemen met globale instellingen

• RdeWaal
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 jan 2017 16:25 #11390 door RdeWaal
Problemen met globale instellingen werd gestart door RdeWaal
L.s.,

Ik heb een website (Joomla 2.5) met Akeeba van een (verouderde) server naar een nieuwe server (PhP7 en https://) overgebracht. Doel is om daar de website om te bouwen naar Joomla 3.6. Nu worden echter de globale instellingen niet opgehaald terwijl de rechten (644) van configuration.php volgens mij goed staan. Het is nu ook niet mogelijk om instellingen te saven. Dit terwijl ik al 7 websites op dezelfde server onder Joomla 3.6 heb draaien :( .
Kan mij iemand vertellen wat hier aan de hand is?
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Ronald
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
17 jan 2017 19:32 #11391 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Problemen met globale instellingen
Hallo,

kun je testen of een standaard joomla wel te installeren is? zo kun je uitsluiten of het aan joomla zelf legt of anders aan 1 van je extensies.

Groeten Ron :D
Onderwerp is gesloten.
  • Sander Potjer
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Sander is voorzitter van Stichting Joomla Nederland, de stichting voor de promotie en ondersteuning
Meer
17 jan 2017 21:19 #11392 door Sander Potjer
Beantwoord door Sander Potjer in topic Problemen met globale instellingen
De combinatie PHP 7 en Joomla 2.5 gaat niet werken. PHP 7 is te gebruiken vanaf Joomla 3.5. Je zult dus eerst de website moeten ombouwen voordat je het op de genoemde server kunt draaien.

Joomla! ontwikkelaar @ Perfect Web Team - perfectwebteam.nl
PWT ACL voor Joomla maakt ACL in Joomla begrijpelijk! - [url=https://extensions.perfectwebteam.com/pwt
Onderwerp is gesloten.
  • RdeWaal
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
18 jan 2017 14:26 #11397 door RdeWaal
Beantwoord door RdeWaal in topic Problemen met globale instellingen

Hallo,
kun je testen of een standaard joomla wel te installeren is? zo kun je uitsluiten of het aan joomla zelf legt of anders aan 1 van je extensies.
Groeten Ron :D

Hoi Ron,
Lees a.u.b. mijn antwoord op de reactie van Sander. Bedankt voor de moeite die je genomen hebt!
Met vriendelijke groet,
Ronald
Onderwerp is gesloten.
  • RdeWaal
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
18 jan 2017 14:28 #11398 door RdeWaal
Beantwoord door RdeWaal in topic Problemen met globale instellingen

De combinatie PHP 7 en Joomla 2.5 gaat niet werken. PHP 7 is te gebruiken vanaf Joomla 3.5. Je zult dus eerst de website moeten ombouwen voordat je het op de genoemde server kunt draaien.

Hallo Sander,
Je slaat de spijker op de kop. BEDANKT!
(eigenlijk had ik het zelf ook kunnen en moeten bedenken :( )
Met vriendelijke groet,
Ronald
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena