Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Probleem RS form na update 3.6.5

• Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
04 jan 2017 13:48 #11169 door
Hallo allemaal,

Ik heb 2 van mijn websites geupdate van 3.6.4 naar 3.6.5 en nu doen mijn formulieren het niet meer van RS Form. Heb alles al geleegd maar geen succes. Op de sites die nog op 3.6.4 staan doen ze het nog wel? Heeft iemand een idee waaraan het kan liggen?

Bianca
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
04 jan 2017 14:40 #11170 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Probleem RS form na update 3.6.5
Cache van de browser geleegd? Andere browser proberen wil dan ook wel eens helpen. Nieuwste versie van RSForms.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Sander Potjer
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Sander is voorzitter van Stichting Joomla Nederland, de stichting voor de promotie en ondersteuning
Meer
04 jan 2017 22:02 #11183 door Sander Potjer
Beantwoord door Sander Potjer in topic Probleem RS form na update 3.6.5
Hoe worden de formulieren geladen? Als je via
Code:
{ rsform 1 }
werkt zul je even de Systeem en/of Content plugin van RSForms ook moeten bijwerken. Dat moet het probleem verhelpen.

Joomla! ontwikkelaar @ Perfect Web Team - perfectwebteam.nl
PWT ACL voor Joomla maakt ACL in Joomla begrijpelijk! - [url=https://extensions.perfectwebteam.com/pwt
Onderwerp is gesloten.
  • Wim
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Webwerk doe ik nu alleen nog maar voor vrienden.
Meer
05 jan 2017 13:22 #11198 door Wim
Beantwoord door Wim in topic Probleem RS form na update 3.6.5
Heb ik ook gemerkt.
Een plugin van RS form leek niet meer actief.
Die moet je misschien downloaden vanaf de site van RSjoomla, installeren en activeren. Klaar.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
05 jan 2017 14:32 #11200 door
Beantwoord door in topic Probleem RS form na update 3.6.5
Beide gedaan maar met { rsform 1 } werkt het niet meer. Nu het op gelost door in het als items rsform te kiezen in het menu. Maar het blijft raar dat het op de eerste manier niet meer werkt. Bedankt voor het meedenken :)
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena