Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Foutmelding verhuizing: fatal error op public_html/includes/framework.php on line 42
- Gast
- Bezoeker
24 jun 2012 13:07 #10995
door Gast
Foutmelding verhuizing: fatal error op public_html/includes/framework.php on line 42 werd gestart door Gast
Ik heb mijn site verhuisd van public_html/test2 naar public_html, het configuration.php aangepast en krijg nu de melding Fatal error: Class 'JError' not found in /home/antje-ehrenburg.nl/public_html/includes/framework.php on line 42
Enig idee??
Enig idee??
Onderwerp is gesloten.
- twin2daddy
- Bezoeker
24 jun 2012 13:07 #10996
door twin2daddy
Beantwoord door twin2daddy in topic Foutmelding verhuizing: fatal error op public_html/includes/framework.php on line 42
Zeker dat alle files goed zijn verhuist. ALLE files uit test2 naar hoofdmap gebracht?
Onderwerp is gesloten.
- Gast
- Bezoeker
24 jun 2012 13:07 #10997
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Foutmelding verhuizing: fatal error op public_html/includes/framework.php on line 42
Ja, alles is over! Iemand een ander idee?
Ik heb het bestand opgezocht en daar staat:
// Force library to be in JError legacy mode
JError::$legacy = true;
JError::setErrorHandling(E_NOTICE, 'message');
JError::setErrorHandling(E_WARNING, 'message');
JError::setErrorHandling(E_ERROR, 'message', array('JError', 'customErrorPage'));
Ik heb het bestand opgezocht en daar staat:
// Force library to be in JError legacy mode
JError::$legacy = true;
JError::setErrorHandling(E_NOTICE, 'message');
JError::setErrorHandling(E_WARNING, 'message');
JError::setErrorHandling(E_ERROR, 'message', array('JError', 'customErrorPage'));
Onderwerp is gesloten.
- Martijn Maandag
- Admin
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Minder
Meer
24 jun 2012 13:07 #10998
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Foutmelding verhuizing: fatal error op public_html/includes/framework.php on line 42
Heb je de paden naar de log en temp bestanden in de configuratie aangepast (test2 verwijderd)?
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
- Gast
- Bezoeker
24 jun 2012 13:07 #10999
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Foutmelding verhuizing: fatal error op public_html/includes/framework.php on line 42
Ik heb hetzelfde probeem met versie 3.3.6 joomla. Iemand?
Onderwerp is gesloten.
- Hans van der Meer
- Admin
- Weet soms dingen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 2
24 jun 2012 13:07 #11000
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Foutmelding verhuizing: fatal error op public_html/includes/framework.php on line 42
Hoi bveenhof, zou je hiervoor een eigen topic willen starten in het Joomla 3-gedeelte van dit forum? Want in dit geval gaat het over Joomla 2.5.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.