Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Van HTML naar Joomla CMS

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
06 dec 2014 15:59 #10553 door Gast
Van HTML naar Joomla CMS werd gestart door Gast
Hallo,
Ik heb een vraag, maar eerst mijn eigen voorstellen. Ik ben Theo en doe voor mijn hobby werken met Joomla al vanaf versie 1.5 kom uit Brabant en heb een zoon van 11,5 maanden.

Mijn vraag:
Ik heb een website die gemaakt is in HTML en wil deze graag overzetten naar J3.3.x alleen weet ik niet zo precies hoe ik dat kan doen. Ik lees op internet dat het mogelijk is om dat te migreren naar een Joomla CMS.

Kan iemand mij helpen
(hoeft niet gratis)

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groeten,
Theo
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
06 dec 2014 15:59 #10554 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Van HTML naar Joomla CMS
welkom Theo bij het JC-forum.
De artikelen die je in je html-site hebt staan kunnen redelijk makkelijk overgezet worden naar joomla.
Iets anders is het met de vormgeving (layout). Daarvoor moet je toch echt een joomla template maken (bijv. met artisteer), kopen of gratis downloaden. Er is keuze genoeg.
Als je een link hebt naar je bestaande site kan er iemand wat suggesties doen welke template je het beste kan gebruiken.
Begin maar eens met lokaal een joomla site op te zetten (mbv xampp, wamp, mamp etc.) Daar zitten wat standaard templates bij en die kun je dan invullen met je eigen teksten en plaatjes.
Google maar eens op 'convert html site to joomla template'.
Succes en als er vragen blijven, kom gerust terug
Ad
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
06 dec 2014 15:59 #10555 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Van HTML naar Joomla CMS
Dank je voor de reactie tot zover, ik kan echter het voorbeeld nog niet online zetten omdat er een pattent op aangevraagr is door mijn klant. Zodra deze er is dan kan hij openbaar getoont worden maar nu staat hij als concept. (hopelijk op jullie begrip)

Hopelijk dat ik nu iets verder kom, dank je
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
06 dec 2014 15:59 #10556 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Van HTML naar Joomla CMS
een collega van me wil deze online zetten en heeft aan mij gevraagd om deze in CMS om te zetten. Gezien het idee van mijn collega wil hij niet dat het openbaar wordt gemaakt voordat hij alle papieren binnen heeft. Op o.a. het idee en het product heeft hij rechten aangevraagt zodat deze niet gekopieerd mogen worden.

Hopelijk dat het zo iets beter is uit gelegd.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena