Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

website kwijt

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
07 dec 2014 09:34 #10457 door Gast
website kwijt werd gestart door Gast
Hi allemaal, ik heb afgelopen vrijdag Strato gevraagd een pakketupgrade toe te passen en ineens krijg ik onderstaande en is de site niet meer te bereiken. Doe ik iets fout of gaat er bij de host iets mis?
Code:
<?php /** * @package Joomla.Site * @copyright Copyright (C) 2005 - 2014 Open Source Matters, Inc. All rights reserved. * @license GNU General Public License version 2 or later; see LICENSE.txt */ // Set flag that this is a parent file. define('_JEXEC', 1); define('DS', DIRECTORY_SEPARATOR); if (file_exists(dirname(__FILE__) . '/defines.php')) { include_once dirname(__FILE__) . '/defines.php'; } if (!defined('_JDEFINES')) { define('JPATH_BASE', dirname(__FILE__)); require_once JPATH_BASE.'/includes/defines.php'; } require_once JPATH_BASE.'/includes/framework.php'; // Mark afterLoad in the profiler. JDEBUG ? $_PROFILER->mark('afterLoad') : null; // Instantiate the application. $app = JFactory::getApplication('site'); // Initialise the application. $app->initialise(); // Mark afterIntialise in the profiler. JDEBUG ? $_PROFILER->mark('afterInitialise') : null; // Route the application. $app->route(); // Mark afterRoute in the profiler. JDEBUG ? $_PROFILER->mark('afterRoute') : null; // Dispatch the application. $app->dispatch(); // Mark afterDispatch in the profiler. JDEBUG ? $_PROFILER->mark('afterDispatch') : null; // Render the application. $app->render(); // Mark afterRender in the profiler. JDEBUG ? $_PROFILER->mark('afterRender') : null; // Return the response. echo $app;
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
07 dec 2014 09:34 #10458 door Leen
Beantwoord door Leen in topic website kwijt
krijg je een fout bericht of geheel niks .?
Mogelijk ineens een htaccess in je root gekregen.
(kan je met je ftp programma bekijken denk ik )
En misschien een linkje naar je website ?

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
07 dec 2014 09:34 #10459 door Leen
Beantwoord door Leen in topic website kwijt
mm vreemd

als het een echt .htaccess is zonder een achtervoegsels kan je hem eens tijdelijk hernoemen.
En staal er maar 1 index.php in de root van je joomla site ?

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
07 dec 2014 09:34 #10460 door Leen
Beantwoord door Leen in topic website kwijt
misschien vreemde vraag maar heeft strato niks gemaild overr die pakketupgrade

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
07 dec 2014 09:34 #10461 door Gast
Beantwoord door Gast in topic website kwijt
Nee is geen vreemde vraag. Normaal krijg je inderdaad een mail, zeker als de update beschikbaar is. Nu was de site ineens binnen minuten kwijt. Ik vermoed dat het bij strato zit.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
07 dec 2014 09:34 #10462 door Leen
Beantwoord door Leen in topic website kwijt
ik snap niet goed waarom je website gewoon een index.php laat zien
zo iets vreemds.
Mogelijk is juist dus net andersom dat je wel van de .htaccess gebruik moet maken.
Nu weet ik niet of dat kan helpen maar als je weet welke joomla versie je had om die
via ftp (Zonder de Installatie map) er nog eens over heen te zetten

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
07 dec 2014 09:34 #10463 door Gast
Beantwoord door Gast in topic website kwijt
ik vermoed dat dat het gaat worden. Morgen even kijken wat Strato te zeggen heeft, misschien toch iets te maken met die upgrade. Heb gelukkig nog wel een backup. Alvast bedankt voor al je moeite en tijd !
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
07 dec 2014 09:34 #10464 door Leen
Beantwoord door Leen in topic website kwijt
ik vind het echt vreemd dat mijn webbrowser ook gelijk die tekst van de index.php weer geeft normaal gesproken als iets niet goed gaat vraagt hij bestand openen of opslaan.
Wie weet heeft strato zelf ergens een probleem .
Ik hoop dat je gauw iets van ze hoort


Bericht toegevoegd op 7 december 2014 om 12:02
Vorige bericht was op 7 december 2014 om 11:54


Heb je soms nog meer website draaien bij hun bv conflictoplossing.net ?
Dit omdat ik bij laatst genoemde jou websitenaam tegen komt

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • renem
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • MulderMedia.nl
Meer
07 dec 2014 09:34 #10465 door renem
Beantwoord door renem in topic website kwijt
Een pakket upgrade hoort je site niet down te gooien! Ik neem aan dat de upgrade alleen hostingruimte betreft?

In dat laatste geval moet je het bij Strato zoeken.

MulderMedia.nl Onweerstaanbare websites, overtuigende inhoud!
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena