Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Undefined property & Fatal error

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 dec 2014 11:40 #10282 door Gast
Undefined property & Fatal error werd gestart door Gast
Beste mensen,

Ik wil mijn site upgraden van 2.5 naar 3, maar krijg bij het laden van de updatecomponent (die overigens onzichtbaar is dus ik selecteer het icoon 'Joomla is up-to-date) al direct de foutmelding:
Fout tijdens het laden van component: com_joomlaupdate, 1

Daarna als ik naar opties ga krijg ik deze melding:
Notice: Undefined property: stdClass::$option in /home/sites/site42593/web/administrator/components/com_config/views/component/tmpl/default.php on line 37
_configuration


En wil ik vervolgens de korte termijn ondersteuning bij 'updateserver' selecteren en opslaan, dan krijg ik deze melding:
Fatal error: Call to a member function filter() on a non-object in /home/sites/site42593/web/libraries/joomla/application/component/modelform.php on line 261

Wat kan ik hieraan doen...? Ik wil graag over naar 3.

Alvast hartelijk dank voor jullie reactie!
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 dec 2014 11:40 #10283 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Undefined property & Fatal error
In eerste instantie je J2.5 omgeving repareren. Misschien dat de update naar J2.5.28 helpt. En dan toch even controleren met Extensiebeheer->Database of er nog bekende problemen zijn.

Eventueel zelfs cli/deletefiles.php via PHP uitvoeren om zeker te zijn dat verouderde scripts verwijnen.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena