Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

upgrade probleem!

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
20 dec 2014 17:36 #10226 door Gast
upgrade probleem! werd gestart door Gast
Ik heb twee site's geupdate volgens de handleiding op help.mijnjoomlaforum.nl/Upgraden/joomla-2-5-x-naar-3-x.html
Dit ging prima!
Bij een site lukt dit echter niet, ik krijg gewoon geen melding dat er een upgrade naar 3.x is.
Nu heb ik al een tijdje het probleem op deze site dat ik de update's niet meer gemeld krijg. Hij geeft steeds aan dat de laatste versie er op staat. en tot aan 2.5.28 heb ik de update's uiteindelijk maar zelf gedaan.
Nu dacht ik dan ook op deze manier de upgrade naar 3.x te doen, met het 2.5>3.3.6 update pakket, maar helaas dat werkt niet!
Iemand enig idee wat het probleem is?
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
20 dec 2014 17:36 #10227 door Gast
Beantwoord door Gast in topic upgrade probleem!
Met Joomla! Update->Opties, Update Server op STS en Extensiebeheer->Updaten->Cache opschonen zou het moeten werken.

Zo niet, dan met een van de opties in Extensiebeheer=Installeren. Met een uitgepakte distributie op je webserver zou het geen probleem mogen zijn.

En met een "werkt niet" komen we niet zover, iets duidelijker aangeven wat er gebeurt!

Heb je ervoor gezorgd dat extensies bijgewerkt zijn? De plugin Systeem - Onthoud mij uit staat? Executie tijd verhoogd?

En wat staat er in logs/joomla_update.php?
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena