Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

require_once

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
30 okt 2014 12:24 #10207 door Gast
require_once werd gestart door Gast
Hallo

ik probeer via de administrator url bij het back-end van mn website te komen. Krijg echter een witte pagina met onderstaande foutmelding.

Warning: require_once(D:\www\xxx\www/libraries/import.legacy.php): failed to open stream: No such file or directory in D:\www\xxx\www\administrator\includes\framework.php on line 33 Fatal error: require_once(): Failed opening required 'D:\www\xxx\www/libraries/import.legacy.php' (include_path='.;c:\vevida\php54\php-pear\pear') in D:\www\xxx\www\administrator\includes\framework.php on line 33

Mijn hoster kon me helaas niet een goede suggestie doen. Hebben jullie een idee?

Dank Wim
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
30 okt 2014 12:24 #10208 door Leen
Beantwoord door Leen in topic require_once
is de website voorzijde nog wel online te zien ?

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
30 okt 2014 12:24 #10209 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic require_once
Is dit sinds kort? Heb je onlangs wijzigingen doorgevoerd in je site?
Gebruik je de laatste versie van Joomla! 2.5?

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
30 okt 2014 12:24 #10210 door Gast
Beantwoord door Gast in topic require_once
Ik heb grotendeels hetzelfde probleem en zie hier helaas geen oplossing. Is het misschien opgelost en niet hier vermeld?
Mijn probleem is dat ik na de update van 2.5 naar 3, die onderbroken moest worden vanwege allerlei foutmeldingen (iets met niet beschrijfbare mappen), de site gelukkig nog wel werkt, maar in de backend de volgende foutmeldingen geeft - en verder alleen een blanco pagina:

Warning: require_once(/home/xxxx/domains/xxxx/public_html/libraries/import.legacy.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/xxxx/domains/xxxx/public_html/administrator/includes/framework.php on line 33

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/home/xxxx/domains/xxxx/public_html/libraries/import.legacy.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/xxxx/domains/xxxx/public_html/administrator/includes/framework.php on line 33


Ik had een backup gemaakt, maar het restoren daarvan heeft het probleem niet verholpen.



Iemand toch een antwoord? Alvast bedankt.
Onderwerp is gesloten.
  • renem
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • MulderMedia.nl
Meer
30 okt 2014 12:24 #10211 door renem
Beantwoord door renem in topic require_once
Er ontbreekt een bestand zoals wordt aangegeven dus overschrijven zoals Rondeb aangeeft is de kortste klap.

MulderMedia.nl Onweerstaanbare websites, overtuigende inhoud!
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
30 okt 2014 12:24 #10212 door Gast
Beantwoord door Gast in topic require_once
Dank rondeb, renem en sovainfo! Ik dacht dat ik automatisch bericht kreeg bij reacties maar niet dus.....
Ik vrees dat een en ander boven mijn pet gaat...
Ik krijg hier dus twee verschillende oplossingen.
Rondeb: Dat uploaden gaat dan via directadmin?
Sovainfo: De joomlamap leegmaken via directadmin?
Dat probleem van de rechten heb ik geprobeerd op te lossen maar iedere oplossing bracht weer een volgende nieuwe foutmelding. Tot hij bleef hangen in het upgradeproces.
Ik dacht dat ik al mijn extensies had geupgrade naar de nieuwste versie. Had ik die dus beter uit kunnen schakelen?
Het punt is dat ik niet meer kan teruggaan naar mijn uitgangspunt omdat het restoren van mijn backup niet geholpen heeft.
Misschien kan ik mijn provider vragen mijn site terug te zetten naar de situatie van een paar dagen geleden, maar ik weet dus ook niet zeker of dat gaat werken....
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
30 okt 2014 12:24 #10213 door Gast
Beantwoord door Gast in topic require_once
Bij Versio.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena