Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

upgrade testen op localhost

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
22 dec 2014 14:09 #10191 door Gast
upgrade testen op localhost werd gestart door Gast
Ook ik ontkom er niet aan om nu of t.z.t. van Joomla 2.5.28 te upgraden naar Joomla 3.X. Wil ik wel maar het lijkt me nogal een gedoe, lees veel problemen bij gebruikers en dus lijkt het me handiger om de upgrade eerst op mijn localhost uit te testen en daar de fouten of aanpassingen in orde zien te maken voordat ik mijn online site er aan ga wagen.

Nu is het alleen zo dat ik mijn localsite lange tijd niet meer onderhouden heb. M.a.w. hij is niet meer exact dezelfde als mijn officiële site. Nu wil ik dus van mijn online server een backup plaatsen op mijn localhost zodat ik daar exact dezelfde site heb draaien en ik vanuit daar de upgrade kan testen.

Kan iemand mij in Jip en Janneke taal op weg helpen hoe ik dat voor elkaar kan boksen?

gr
Peter
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
22 dec 2014 14:09 #10192 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic upgrade testen op localhost
Verhuizen gaat het handigst met Akeeba backup. Hier staat beschreven hoe dat kan (is wel oud maar nog steeds geldig): help.joomlacommunity.eu/joomla-25/286-fa...t-akeeba-backup.html

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena