Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Backend Joomla 3.3 niet zichtbaar

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 dec 2014 14:31 #10166 door Gast
Backend Joomla 3.3 niet zichtbaar werd gestart door Gast
Hallo,

Ik heb zojuist "succesvol" mijn site www.judo-staphorst.nl geupgrade van 2.5 naar 3.3 - alle extensies uitgeschakeld en langzaam aan diverse vernieuwd en weer ingeschakeld

Alles draait op het frontend - moet alleen contactpagina nog aanpassen - maar de backend doet vreemd - eenmaal ingelogd geeft www.judo-staphorst.nl/administrator/index.php een wit scherm - zet ik er iets achter bijvoorbeeld www.judo-staphorst.nl/administrator/inde...taller&view=database dan zie ik wel weer de backend en kan ik weer alles benaderen - lijkt erop dat de home van de backend niet mee wil werken::angry:: - kan iemand mij misschien helpen?

Alvast bedankt

Peter
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 dec 2014 14:31 #10167 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Backend Joomla 3.3 niet zichtbaar
Wat staat er in logs/joomla_update.php?
Waarschijnlijk is de update niet helemaal gelukt. Probeer eens: administrator/index.php?option=com_installer&view=discover
om te zien of er iets ontbreekt (com_postinstall waarschijnlijk)

Overigens kun je met error_reporting = 'maximum'; in configuration.php achterhalen of er problemen met PHP zijn. Maar eerst even de pagina source controleren voor javascript problemen.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena