Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Akeeba backup update

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
20 dec 2014 13:04 #10132 door Gast
Akeeba backup update werd gestart door Gast
Na installatie van akeeba backup zie ik niet alle knoppen van het configuratiescherm van akeeba. Ik krijg enkel de knoppen: Scheduling information en component parameters.
Bij een andere hosting heb ik dit probleem niet. De hosting daarover al aangesproken, maar hij kan ook niet vinden waar het probleem zit.
de php-versies zijn goed, de versies van joomla zijn ook OK, enkel bij de nieuwste versie van akeeba backup heb ik problemen. Zet ik de oude versie op de website, dan lukt het wel.

Enkele weken terug had ik het probleem al voorgelegd op een forum, maar niemand kan mij blijkbaar helpen. Ik gebruik een gratis versie van akeeba en dan kan je ook geen support krijgen bij akeeba.
Iemand die mij verder kan helpen :-[

bedankt, bedankt
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
20 dec 2014 13:04 #10133 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Akeeba backup update
Installeer Akeeba gewoon nog een keer met de nieuwste versie. Vaak is dan het probleem opgelost.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
20 dec 2014 13:04 #10134 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Akeeba backup update
Hallo Caroline,

Zag je vraag ook op het andere forum . Vandaag had ik een probleem met update van Akeeba Backup, maar alleen maar bij één bepaalde site. Oplossing was dat de maximum uploadsize op die server op slechts 2 MB stond en dat Akeeba Backup ruim 3 MB groot is. Dus: in php.ini upload_max_filesize = 10M gezet i.p.v. 2M.

Zie ook de Akeeba documentatie www.akeebabackup.com/documentation/troub.../abinstallation.html
Daar vind je ook aanwijzingen hoe die maximale upload grootte in je .htaccess te vergroten als je niet rechtstreeks de php.ini kunt veranderen.


Bericht toegevoegd op 28 december 2014 om 12:45
Vorige bericht was op 28 december 2014 om 11:56


Weet natruurlijk niet of dit ook het probleem bij jou oplost, maar misschien vind je dan wel nog wat in de Akeeba documentatie www.akeebabackup.com/documentation/akeeb...p-documentation.html en troubleshooter www.akeebabackup.com/documentation/troubleshooter.html
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena