Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

3 database-extensies: .frm .MYD en .MYI

  • Wim
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Onder de merknaam interlijn.nl lever ik 'praktisch webdesign': goedwerkende sites op basis van een t
Meer
09 jan 2015 14:46 #9845 door Wim
Met een J 2.5.28-site heb ik onbekende problemen die een herstel met Akeeba niet mogelijk maken.
Nu zie ik in de database dat veel bestanden in 3-voud bestaan: met als extensies frm, MYD én MYI.

Is dat wel helemaal gezond?
Waar komt dit vandaan? Moet en kan ik daar iets tegen doen?

Lokaal werkt de site prima. Online was die in de war, en daar staat nu dus voorlopig niks.

Interlijn.nl, praktisch webdesign.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
09 jan 2015 14:46 #9846 door Leen
Beantwoord door Leen in topic 3 database-extensies: .frm .MYD en .MYI
Hoi Tralala,

Nu zie ik in de database dat veel bestanden in 3-voud bestaan: met als extensies frm, MYD én MYI.

dat is bij "C:\xampp\mysql\data\" gewoon normaal.
E nwat bedoel je met onbekend probleem herstel niet mogelijk maakt heb je niet iets meer informatie fout bericht of screenshot ?

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Wim
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Onder de merknaam interlijn.nl lever ik 'praktisch webdesign': goedwerkende sites op basis van een t
Meer
09 jan 2015 14:46 #9847 door Wim
Beantwoord door Wim in topic 3 database-extensies: .frm .MYD en .MYI
Dank @Leen2911.
Geen probleem dus, wat die extensies betreft.

Het echte probleem (geen herstel met Akeeba mogelijk) is niet echt opgelost, maar wel omzeild. Ik heb echt alles geprobeerd, tot en met een nieuw subdomein aanmaken met verse database. Niks helpt. Nu vermoed ik dat het probleem ligt bij de hoster: Webreus.

Want ik maakte een nieuw subdomein aan bij hoster Neostrada, en tadaaa: alles werkt.

Interlijn.nl, praktisch webdesign.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
09 jan 2015 14:46 #9848 door Leen
Beantwoord door Leen in topic 3 database-extensies: .frm .MYD en .MYI
Dan lijkt het er inderdaad op een probleem bij webreus heb je daar al navraag gedaan of
ga je gewoon verder bij die Neostrada

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Wim
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Onder de merknaam interlijn.nl lever ik 'praktisch webdesign': goedwerkende sites op basis van een t
Meer
09 jan 2015 14:46 #9849 door Wim
Beantwoord door Wim in topic 3 database-extensies: .frm .MYD en .MYI
Natuurlijk deed ik navraag. Maar nog geen antwoord.
Probleem ontstond door hack van de site, althans de mail-functionaliteit. En dat bleek niet verholpen na een paar dagen stilleggen en nieuw wachtwoord.

Contract loopt nog tot oktober dit jaar. Als ik geen goede hulp krijg, boek ik dat maar af en stap ik over.

Interlijn.nl, praktisch webdesign.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena