Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Migratie Joomla 2.5 naar Joomla 3.3

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 jan 2015 09:59 #9772 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Migratie Joomla 2.5 naar Joomla 3.3
Dank. We gaan verder!


Bericht toegevoegd op 13 januari 2015 om 15:17
Vorige bericht was op 13 januari 2015 om 15:15


Dank. We gaan weer verder!


Bericht toegevoegd op 13 januari 2015 om 16:12
Vorige bericht was op 13 januari 2015 om 15:17


Dag Martijn,

Volgens mij is het voor 99% geslaagd. Ik moet nog een alternatief voor DFContact zoeken en in het beheergedeelte zie ik geen Controlepaneel. Klik ik hierop, dan verschijnt het volgende:
ER DEED ZICH EEN FOUT VOOR
1054 Unknown column '' in 'order clause' SQL=SELECT * FROM `00000_postinstall_messages` WHERE `extension_id` = '700' AND `enabled` = '1' ORDER BY `` ASC

(00000 = Verborgen databaseprefix)

Het zegt mij niets. Weet jij een oplossing voor de laatste foutmelding?
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
13 jan 2015 09:59 #9773 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Migratie Joomla 2.5 naar Joomla 3.3
Hier staat een verhaal over deze fout, misschien kun je daar wat uit halen wat voor jou van toepassing is: forum.joomla.org/viewtopic.php?f=710&t=850588

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 jan 2015 09:59 #9774 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Migratie Joomla 2.5 naar Joomla 3.3
Dag Martijn, Ik heb het verhaal gelezen en een aantal zaken, helaas zonder succes uitgeprobeerd. Verder zoeken naar een oplossing, heeft mijn probleempje wel opgelost. Op een forum kwam ik dezelfde vraag, ingezonden in 2008, tegen. Het antwoord was het volgende:

"Using your FTP client go into your site's libraries/fof directory. Ignore the subdirectories. Look at the files. You have several files whose names end in .php. Delete all of them EXCEPT the file named include.php. If you remove that file you'll brick your site. If that happens you will need to replace that file with the one found in the Joomla! installation ZIP file."

Het was voor mij dè oplossing.
Wel zou ik graag van je willen horen of dit zonder meer kan en of ik daar ook problemen mee zou kunnen krijgen. Ik heb het gedaan, maar ken niet de consequenties.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 jan 2015 09:59 #9775 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Migratie Joomla 2.5 naar Joomla 3.3
Martijn, dit zijn de php-bestandjes die ik verwijderd heb.

controller.php
dispatcher.php
inflector.php
input.php
model.php
query.abstract.php
query.element.php
query.mysql.php
query.mysqli.php
query.sqlazure.php
query.sqlsrv.php
render.abstract.php
render.joomla.php
render.joomla3.php
render.strapper.php
string.utils.php
table.php
template.utils.php
toolbar.php
view.csv.php
view.html.php
view.json.php
view.php

Succes!

Ik wil je bij deze hartelijk danken voor de snelle reacties en antwoorden op mijn vragen rond de migratie. Ik zag er tegen op, maar ben er op dit moment zeer gelukkig mee. Grote dank en groet!
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 jan 2015 09:59 #9776 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Migratie Joomla 2.5 naar Joomla 3.3
Klopt, deze heb ik verwijderd en in een apart mapje geplaatst. Ik heb geen idee welke .php hiervoor verantwoordelijk is geweest. Het werkt op dit moment en daar ben ik al zeer content mee.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena