Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

backend lokaal niet toegankelijk na verplaatsen naar computer

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
28 jan 2015 11:55 #9533 door Gast
Ik gebruik 2.5.28 en heb live mijn website staan. Nadat ik verscheidene keren geprobeerd heb om live de website te upgraden naar 3.3 wat mislukte. Ook live de website kopieren naar een testmap ging goed, maar bij het upgraden was ik weer alles kwijt ook van de gewone site.

Toen heb ik het idee opgevat om dan maar de website op mijn computer te installeren. Eerst een back-up met Akeeba gemaakt en deze gedownload naar de computer met FTP en in binaire download.
Daarna begon de ellende op de computer. Alles geprobeerd, zowel WAMPP als XAMPP na vele installaties en de-installaties lukte het eindelijk om de site live te zien op mijn computer.

Er verscheen in kickstart een eindscherm met bekijk de front end en back end. Dus dacht ik mooi dat gaat werken. Maar helaas. Zowel de front end als back end laat de website live zien. Ook als ik administrator invul krijg ik ook de front end te zien. Nu vermoed ik dat er in de configuration.php e.e.a. niet goed staat. Maar weet niet goed wat ik moet wijzigen.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
28 jan 2015 11:55 #9534 door Gast
Mijn vermoeden is dat er in de htaccess iets niet goed staat. Deze kan je uit de administrator map en uit de hoofdmap (root) verwijderen om het uit te testen.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
28 jan 2015 11:55 #9535 door Gast
blij te horen dat het probleem opgelost is.
Alleen begrijp ik niet dat je achter localhost/prop/administrator nog /?pasword moet intoetsen.
Ad
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
28 jan 2015 11:55 #9536 door Gast
nee wel jceditor of wat bedoel je met een vergelijkbare?
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
28 jan 2015 11:55 #9537 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic backend lokaal niet toegankelijk na verplaatsen naar computer
Misschien Admin Tools Pro, daar kan je ook een geheime URL parameter toevoegen voor de backend. Ik zet het topic op status opgelost. :)

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena