- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
email adres bij registratie nieuwe gebruikers al bezet
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Meer
08 feb 2015 18:57 #9335
door Gast
email adres bij registratie nieuwe gebruikers al bezet werd gestart door Gast
Bij nieuwe gebruikers komt de melding: email adres al bezet, vervang dit door een nieuw adres.
Bij gebruikersbeheer komt dan bij "ingeschakeld en geactiveerd" een rood kruis te staan.
Ik heb bij authenticatie wel admin ingeschakeld en dat functioneerde dan wel even in het begin, maar nu krijg ik geen bericht meer door. Als ik op het backend de nieuwe gebruiker handmatig activeer (de rode kruisjes weghaal) dan is de registratie voltooid. Maar.. de nieuwe gebruiker krijgt wel de foutmelding. ik vermoed dat ik onbewust iets verkeerd heb ingesteld maar vind het niet meer terug. Herkent iemand dit probleem?
Bij gebruikersbeheer komt dan bij "ingeschakeld en geactiveerd" een rood kruis te staan.
Ik heb bij authenticatie wel admin ingeschakeld en dat functioneerde dan wel even in het begin, maar nu krijg ik geen bericht meer door. Als ik op het backend de nieuwe gebruiker handmatig activeer (de rode kruisjes weghaal) dan is de registratie voltooid. Maar.. de nieuwe gebruiker krijgt wel de foutmelding. ik vermoed dat ik onbewust iets verkeerd heb ingesteld maar vind het niet meer terug. Herkent iemand dit probleem?
Onderwerp is gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Admin
-
- Weet soms dingen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 2
08 feb 2015 18:57 #9336
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic email adres bij registratie nieuwe gebruikers al bezet
Maar is het emailadres dan wel of niet in gebruik van de nieuwe gebruiker? Dus heeft een andere registratie/gebruiker dat mailadres al gebruikt?
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.