- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Gebruikersmenu niet zichtbaar
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
09 feb 2015 06:28 #9330
door
Gebruikersmenu niet zichtbaar werd gestart door
Beste forumleden,
ik ben vorige week na een zeer lange tijd weer met Joomla begonnen en dat is best weer even wennen. Ik had nog 2.5 maar ik heb gisteren joomla 3 geïnstalleerd. Ik moet er nog een beetje aan wennen maar het ziet er goed uit.
Ik gebruik de ingebouwde template Protostar om er weer een beetje in te komen. Echter ik krijg het gebruikersmenu niet zichtbaar. Wanneer ik hem op positie 8 zet komt er wel de ruimte maar hij wordt niet zichtbaar.
Als ik bijvoorbeeld laatste nieuws of populaire tags positie 8 geef dan zijn ze wel zichtbaar.
Waarschijnlijk zie ik een instelling over het hoofd maar ik vind niet welke. Wie o wie wil mij verder helpen?
Marco
ik ben vorige week na een zeer lange tijd weer met Joomla begonnen en dat is best weer even wennen. Ik had nog 2.5 maar ik heb gisteren joomla 3 geïnstalleerd. Ik moet er nog een beetje aan wennen maar het ziet er goed uit.
Ik gebruik de ingebouwde template Protostar om er weer een beetje in te komen. Echter ik krijg het gebruikersmenu niet zichtbaar. Wanneer ik hem op positie 8 zet komt er wel de ruimte maar hij wordt niet zichtbaar.
Als ik bijvoorbeeld laatste nieuws of populaire tags positie 8 geef dan zijn ze wel zichtbaar.
Waarschijnlijk zie ik een instelling over het hoofd maar ik vind niet welke. Wie o wie wil mij verder helpen?
Marco
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 feb 2015 06:28 #9331
door
Beantwoord door in topic Gebruikersmenu niet zichtbaar
Het gebruikersmenu kan je alleen maar gebruiken als je bent ingelogd.
Tenminste zo staat het standaard ingesteld.
Tenminste zo staat het standaard ingesteld.
Discussie gesloten.