- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
gebruikersmenu blijft zichtbaar op de homepage
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
10 feb 2015 19:39 #9286
door Gast
gebruikersmenu blijft zichtbaar op de homepage werd gestart door Gast
Op de homepagina van mijn site blijft het gebruikersmenu zichtbaar, terwijl ik het toch heb ingesteld voor de geregistreerde gebruikers.
Ik heb het toegewezen aan alle pagina's en daarna ook alleen aan de homepagina maar het blijft zichtbaar voor de niet geregistreerde gebruiker. En dat moet dus niet. Weet iemand raad?
Ik heb het toegewezen aan alle pagina's en daarna ook alleen aan de homepagina maar het blijft zichtbaar voor de niet geregistreerde gebruiker. En dat moet dus niet. Weet iemand raad?
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
10 feb 2015 19:39 #9287
door Gast
Beantwoord door Gast in topic gebruikersmenu blijft zichtbaar op de homepage
heb je een link naar je site zodat we even kunnen kijken of dat menu ook voor ons zichtbaar is ?
Welke template gebruik je ? Protostar ?
Ad
Welke template gebruik je ? Protostar ?
Ad
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
10 feb 2015 19:39 #9288
door Gast
Als je niets aan de instellingen hebt veranderd zie je dit menu alleen als je bent ingelogd. En vele loggen automatisch in als ze op hun eigen website komen.
Beantwoord door Gast in topic gebruikersmenu blijft zichtbaar op de homepage
Hoe weet je dat zo zeker?loblom;118640 schreef : het blijft zichtbaar voor de niet geregistreerde gebruiker.
Als je niets aan de instellingen hebt veranderd zie je dit menu alleen als je bent ingelogd. En vele loggen automatisch in als ze op hun eigen website komen.
Discussie gesloten.