Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Website zonder www niet te vinden

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
14 jan 2015 14:56 #9221 door Gast
Website zonder www niet te vinden werd gestart door Gast
Hallo,

Ik heb een website ontwikkeld bij een hostingbedrijf op het moment dat de domeinnaam nog niet was vastgelegd bij dat bedrijf. Ik kreeg toen een tijdelijke preview die bestond uit ip-adres/klantnummer.
De domeinnaam is inmiddels verhuisd naar het hostingbedrijf waar ook de website draait. Maar nu zie ik dat de website zonder www. prefix wordt weergegeven met de preview in de adresbalk van de browser. Verder navigeren door deze website lukt dan niet meer.
Mijn hostingbedrijf zegt dat ik in de database van de website moet zoeken naar de verwijzigingen van de preview en die daar moet aanpassen in de juiste domeinnaam.
Weet iemand waar ik dat in de database moet zoeken? Of is er een andere oplossing voor dit probleem?
In de htacces en configuration kan ik niets vinden op dit gebied.

Overigens werkt de website met www. wel goed.

Alvast bedankt voor de hulp
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
14 jan 2015 14:56 #9222 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Website zonder www niet te vinden
Je zou dit


Bericht toegevoegd op 14 januari 2015 om 16:27
Vorige bericht was op 14 januari 2015 om 16:25


Als je dit
Code:
RewriteEngine On RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\. RewriteRule ^(.*)$ http://www.%{HTTP_HOST}/$1 [R=301,L]

in je .htaccess-bestand plaatst, onder 'RewriteEngine On', dan moet al het verkeer zonder www doorgestuurd worden naar de betreffende pagina mét www.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
14 jan 2015 14:56 #9223 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Website zonder www niet te vinden
Dit had te maken met een verkeerde DNS verwijzing bij het hostingbedrijf.
is opgelost
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena