- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Joomla site verhuisd met Akeeba
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
17 feb 2015 03:06 #9210
door Gast
Joomla site verhuisd met Akeeba werd gestart door Gast
Hallo, ik heb gisteren een site verhuisd met Akeeba. Ik had daarvoor kickstarter gebruikt maar tijdens de migratie bleef deze hangen. Daarna heb ik de bestanden met Akeeba extract uitgepakt en naar de juiste directory geplaatst. Nadat alle bestanden verhuisd zijn kon ik met het tool Angie voor Joomla de site migreren. Dit ging allemaal goed tot de laatste stap namelijk het schonen van de installatie. Het installatie bestand heb ik verwijderd en daarna kan ik de website niet opstarten, het scherm blijft wit. In de laatste step staat dat de bestanden htaccess.bak en/of php.ini hernoemd moeten worden. Helaas staan deze bestanden zonder .bak extensie op mijn directory.
Kan iemand mij hierin helpen om de site op te starten.
Alvast vriendelijke dank,
Rob
Kan iemand mij hierin helpen om de site op te starten.
Alvast vriendelijke dank,
Rob
Discussie gesloten.
- oorzaak
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
17 feb 2015 03:06 #9211
door oorzaak
Beantwoord door oorzaak in topic Joomla site verhuisd met Akeeba
Beste Rob, welkom op dit forum.
Ik kan niet helemaal volgen hoe je je site hebt geïnstalleerd nadat Kickstart niet werkte. Wat ik in ieder geval mis is informatie over wat je met je database hebt gedaan. Of zit dat in de stap met Angie die je noemt?
Verder vind ik het wel vreemd dat Kickstart niet zou werken; ik zou in zo'n geval datgene wat al uitgepakt was opruimen en het nog eens proberen. Of zou je hosting niet aan alle eisen van Akeeba voldoen, met name de php versie?
Ik kan niet helemaal volgen hoe je je site hebt geïnstalleerd nadat Kickstart niet werkte. Wat ik in ieder geval mis is informatie over wat je met je database hebt gedaan. Of zit dat in de stap met Angie die je noemt?
Verder vind ik het wel vreemd dat Kickstart niet zou werken; ik zou in zo'n geval datgene wat al uitgepakt was opruimen en het nog eens proberen. Of zou je hosting niet aan alle eisen van Akeeba voldoen, met name de php versie?
Discussie gesloten.