- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Menustructuur gecrasht
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
24 feb 2015 21:49 #9002
door
Menustructuur gecrasht werd gestart door
Mijn Joomla 2.5.9 (
www.scheldedreef.be
) website stelde in het controlpanel voor om up te graden naar versie 3.3.6 uit te voeren. Aangezien ik niet zo zeker was of dit wel zou lukken heb ik eerst een backup genomen (ttz een volledige copie van de root directory genomen). Aangezien de automatische upgrade niet lukte heb ik na de upgrade de complete root directory gewist en de oude opnieuw in de plaats gezet.
De site is opnieuw on line maar alle menu onderdelen die linken naar artikels binnen de Joomla site werken niet meer (BV 'De Club/Info'). Menu items naar externe links werken nog wel. (BV 'Foto's').
Langs de admin kant krijg ik ook geen toegang meer tot de menu's. Ik kan daar wel nog alle artikels zien en aanpassen.
Wellicht was mijn manier om te backuppen en restoren niet de meest intelligente maar ik kan de tijd niet terugdraaien. Ik kan een beetje met Joomla werken als gebruiker maar heb geen verstand van de achterliggende code. Dus enige hulp van een specialist zou zeer welkom zijn. Alvast bedankt. Jan.
www.scheldedreef.be
De site is opnieuw on line maar alle menu onderdelen die linken naar artikels binnen de Joomla site werken niet meer (BV 'De Club/Info'). Menu items naar externe links werken nog wel. (BV 'Foto's').
Langs de admin kant krijg ik ook geen toegang meer tot de menu's. Ik kan daar wel nog alle artikels zien en aanpassen.
Wellicht was mijn manier om te backuppen en restoren niet de meest intelligente maar ik kan de tijd niet terugdraaien. Ik kan een beetje met Joomla werken als gebruiker maar heb geen verstand van de achterliggende code. Dus enige hulp van een specialist zou zeer welkom zijn. Alvast bedankt. Jan.
www.scheldedreef.be
Discussie gesloten.
24 feb 2015 21:49 #9003
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Menustructuur gecrasht
Hallo,
je praat over kopie/back-up van je root maar heb je ook een back-up gemaakt van je database? (ik vermoed van niet)
Groeten Ron
je praat over kopie/back-up van je root maar heb je ook een back-up gemaakt van je database? (ik vermoed van niet)
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
24 feb 2015 21:49 #9004
door
Beantwoord door in topic Menustructuur gecrasht
Beste Ron,
Dat was inderdaad het probleem. Bedankt voor de goede raad.
Groeten,
Jan
Dat was inderdaad het probleem. Bedankt voor de goede raad.
Groeten,
Jan
Discussie gesloten.