- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Na migratie niet mobiel vriendelijk
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
06 apr 2015 07:27 #8006
door Gast
Na migratie niet mobiel vriendelijk werd gestart door Gast
Na mij migratie van 2.5 naar nu al 3.4.1 is volgens google mijn site niet mobiel vriendelijk.
wat kan ik hieraan doen ?
wat kan ik hieraan doen ?
Discussie gesloten.
06 apr 2015 07:27 #8007
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Na migratie niet mobiel vriendelijk
Hallo Andre,
om welke site gaat het?
Groeten Ron
om welke site gaat het?
Groeten Ron
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
06 apr 2015 07:27 #8008
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Na migratie niet mobiel vriendelijk
Mobiel vriendelijk maken wat overigens niets met de versie van Joomla te maken heeft. Alleen in Joomla 3.* zit Bootstrap 2 verwerkt waar door er makkelijker een template gemaakt kan worden op basis van die sjabloon.andre.l;120319 schreef : Na mij migratie van 2.5 naar nu al 3.4.1 is volgens google mijn site niet mobiel vriendelijk.
wat kan ik hieraan doen ?
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
06 apr 2015 07:27 #8009
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Na migratie niet mobiel vriendelijk
Nieuwe versies van componenten renderen de HTML soms net anders. De CSS van je Joomla 2.5 moet aangepast worden, of je moet het component dat andere HTML aanmaakt zo aanpassen dat je Joomla 2.5 CSS weer bruikbaar is.
Discussie gesloten.
- Anja de Crom
-
- Gebruiker
-
- Nadat ik tien jaar actief was als webdesigner (de laatste zes jaar samen met Hilda Abbing in WebLab4
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
06 apr 2015 07:27 #8010
door Anja de Crom
Beantwoord door Anja de Crom in topic Na migratie niet mobiel vriendelijk
En hier vind je tips om het op te lossen:
joomlaseo.com/Blog/robots-txt-do-not-block-css-and-javascript
Discussie gesloten.