Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

one click upgrade 2.5 naar 3.4

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
16 apr 2015 13:27 #7946 door
one click upgrade 2.5 naar 3.4 werd gestart door
Ik heb als localhost mijn nieuwe website in joomla 2.5.28 klaar staan om te upgraden naar joomla 3.4.1. Na het lezen van de stappen denk ik dat ik het beste de "one click" upgrade hiervoor kan gebruiken, daar ik geen ingewikkelde pagina's heb gemaakt, de enige extentie is VM 2.6.6 die er in draait en dat ik dan ook het belangrijkste deel van de site.
Alleen ik kan niet vinden hoe ik die "one step" ugrade moet gaan uitvoeren?

graag wat advies,
groet,
John
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
16 apr 2015 13:27 #7947 door Gast
Beantwoord door Gast in topic one click upgrade 2.5 naar 3.4
Hier staat (grotendeels vertaald) hoe de one-click update werkt en de voorbereidende stappen die je moet nemen.

docs.joomla.org/Joomla_2.5_to_3.x_Step_by_Step_Migration/nl
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
16 apr 2015 13:27 #7948 door
Beantwoord door in topic one click upgrade 2.5 naar 3.4
jEmiel,
bedankt voor de tip, ik had daar al gekeken, maar vindt het echt zeer ingewikkeld allemaal.

ik heb nu het component Joomla updatemanager com_jupdateman_151_nl-NL.zip geinstalleerd, dat lijkt een simpele stap, echter ik krijg een foutmelding als ik de link "download update file" wil activeren:

Fatal error: Cannot make static method JFactory::getStream() non static in class PFactory in C:\xampp\htdocs\dimfas-services\administrator\components\com_jupdateman\libraries\pasamio\pfactory.php on line 42

Enig idee wat ik fout doe?
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
16 apr 2015 13:27 #7949 door Gast
Beantwoord door Gast in topic one click upgrade 2.5 naar 3.4
Kan me voorstellen dat het te ingewikkeld is. Je hebt niet alleen een Joomla upgrade, maar ook een VirtueMart upgrade. Stuur me een PM als ik je als commerciële opdracht kan helpen. In dat geval ben ik de 'one-click upgrade'.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena