Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Geen popup na toevoegen lees meer

• Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
19 apr 2015 07:06 #7503 door Gast
Geen popup na toevoegen lees meer werd gestart door Gast
Ik maak een artikel aan en voeg vervolgens een plaatje direct linksboven aan de tekst toe via JCE. Het plaatje verklein ik 100x100. Bij aanklikken wordt het vergroot tot de normale grootte. Dan voeg ik lees meer toe, omdat ik alleen introtekst wil. Als je vervolgens het artikel opslaat en dan bij het aanklikken lees meer aanklikt zie ik alleen de volledige tekst, maar zonder plaatje. Wie weet hier de oplossing?

ps:
Vroeger had ik shownewsGK3 in Joomla 1.5. Een prachtige nieuws module die aan al mijn wensen voldeed. Deze is in joomla vervangen door GK5, waar ik totaal niet uit kom. Is hier geen Nederlandse vertaling van? Of kan mij iemand vertellen wat ik hier moet instellen voor alleen een nieuwsartikel, een popupje en lees meer.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
19 apr 2015 07:06 #7504 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Geen popup na toevoegen lees meer
Okee, ik ben een nieuwkomer op het forum, maar ik geloof dat ik hier het antwoord op weet...
Ik gebruik een Engelse versie van Joomla, dus ik weet niet precies hoe alle opties in het Nederlands heten, maar:
in de Opties van een artikel heb je de mogelijkheid om "Show Intro Text" aan of uit te zetten. Dat bepaalt of dat wat je voor je "lees meer" in het artikel hebt staan wel of niet getoond wordt als je het volledige artikel bekijkt.

Een andere mogelijkheid is gebruik maken van wat bij mij "Images and Links" heet in de artikel-opties. Je kunt daar je kleine plaatje voor de intro invoegen en je grote plaatje voor het hele artikel.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena