- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
URL kwijt....
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
14 mei 2015 12:44 #7416
door Gast
URL kwijt.... werd gestart door Gast
Beste mensen,
ik zit met een probleempje, een nogal een blunder.
Heb een keer mijn joomla (2.5) URL voor de admin pagina veranderd van de standaard /administrator, naar iets anders, maar ben helaas vergeten wat dit was.
Ik heb nog wel toegang tot de db en via ftp, is er een manier om te achterhalen wat deze URL is, en in welke bestand/ db onderdeel kan ik dit terugvinden?
alvast dank,
John
ik zit met een probleempje, een nogal een blunder.
Heb een keer mijn joomla (2.5) URL voor de admin pagina veranderd van de standaard /administrator, naar iets anders, maar ben helaas vergeten wat dit was.
Ik heb nog wel toegang tot de db en via ftp, is er een manier om te achterhalen wat deze URL is, en in welke bestand/ db onderdeel kan ik dit terugvinden?
alvast dank,
John
Discussie gesloten.
- n9iels
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
14 mei 2015 12:44 #7417
door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic URL kwijt....
oei dat is wel even lastig. Weet je hoe je dat hebt gedaan? Heb je een extensie gebruikt en weet je welke?
Als je een extensie hebt gebruikt zou je de database in kunnen duiken, de extensie zoeken in de tabel #__extesnions en dan de desbetreffende extensie op enabled=0 zetten.
Hoop dat je daar wat mee kan.
Groeten,
Niels
oja, die 2.5 gaat zodra je er weer bij kan naar 3.4.1 zeker?
Als je een extensie hebt gebruikt zou je de database in kunnen duiken, de extensie zoeken in de tabel #__extesnions en dan de desbetreffende extensie op enabled=0 zetten.
Hoop dat je daar wat mee kan.
Groeten,
Niels
oja, die 2.5 gaat zodra je er weer bij kan naar 3.4.1 zeker?
Discussie gesloten.