- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Versiebeheer niet zichtbaar
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
31 mei 2015 15:53 #7163
door
Versiebeheer niet zichtbaar werd gestart door
Hoi,
Ik heb een upgrade naar 3.4.1 gedaan met een website maar versiebeheer is niet zichtbaar. Kan ik dit activeren ergens? De Php versie is 5.4.40 Dat is toch hoog genoeg?
Mvg,
Martijn
Ik heb een upgrade naar 3.4.1 gedaan met een website maar versiebeheer is niet zichtbaar. Kan ik dit activeren ergens? De Php versie is 5.4.40 Dat is toch hoog genoeg?
Mvg,
Martijn
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
31 mei 2015 15:53 #7164
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Versiebeheer niet zichtbaar
Je moet bij Artikelbeheer - Opties - Bewerkingsweergave Versies inschakelen.
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
31 mei 2015 15:53 #7165
door
Beantwoord door in topic Versiebeheer niet zichtbaar
Martijn (van Studio Kool),
Je hoeft je nergens voor te schamen. Ik gebruik Joomla ook al jaren, en ontdek nog steeds nieuwe dingen. Dit wordt versterkt door de versie-opvolging. Je vraag heeft ook nut voor andere mensen, want dit wordt een zoekresultaat. In google, maar ook op de site zelf. So ... relax!
We zijn hier op het forum om elkaar te helpen!
Collegiale groet,
Lianne
Je hoeft je nergens voor te schamen. Ik gebruik Joomla ook al jaren, en ontdek nog steeds nieuwe dingen. Dit wordt versterkt door de versie-opvolging. Je vraag heeft ook nut voor andere mensen, want dit wordt een zoekresultaat. In google, maar ook op de site zelf. So ... relax!
We zijn hier op het forum om elkaar te helpen!
Collegiale groet,
Lianne
Discussie gesloten.