Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

seo?

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 aug 2015 11:19 #6027 door
seo? werd gestart door
Hallo,
De site die ik nu aan het ontwikkelen ben vertoont voor mij onbegrijpelijk gedrag.
Het gaat om een MAMPserver, Joomla! ver. 3.4.3 met alleen Community Builder als extra geïnstalleerd.
Het hoofdmenu werkt naar behoren.
Wanneer ik via het CBinlog naar mijn gebruikersprofielpagina wil gaan, krijg ik:
requested URL/index not found on server.
Wat zie ik in de adresbalk; http//:localhost/mijnsite/ nu is de beginpagina geladen.
Klik ik login aan, dan zie ik http//:localhost/mijnsite/mijnsite/index.php/cb-registration/registers.
Haal ik nu die extra /mijnsite/ ertussen uit: kom ik keurig op de gewenste pagina.

Algemene instellingen: SEO staat op Ja, nee,nee,nee. Zoals in mijn andere sites.

Wie heeft een idee?
Bij voorbaat dank,
Han
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Lees meer
25 aug 2015 11:19 #6028 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic seo?
Hallo,

als je alles op NEE zet werkt het dan wel?

Ik vraag dit zo dat we kunnen uitsluiten of in het in de url structuur/verwijzing zit.

Groeten Ron :D

Bericht toegevoegd op 25 augustus 2015 om 14:26
Vorige bericht was op 25 augustus 2015 om 14:23

Was ik nogmaals.

Kijk een in je "Global Configuration" zoek "Live Site" kijk of daar een url staat zo ja verwijder deze eens!

Succes ermee.

Groeten Ron :D
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 aug 2015 11:19 #6029 door
Beantwoord door in topic seo?
Hallo Ron,
4 x nee levert geen resultaat op. Dezelfde foutmelding.
T.a.v. je 2de opmerking: ik kijk in systeem/systeeminformatie en zie geen "live site"
Han
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
25 aug 2015 11:19 #6030 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic seo?
Als ik me niet vergis moet bij CB de standaard login (module?) van Joomla uitgeschakeld zijn, heb je dat gedaan?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 aug 2015 11:19 #6031 door Gast
Beantwoord door Gast in topic seo?
Han,
ik zou toch voor alle zekerheid tussen jouw punten 2 en 3 eerst een verse joomla 3.4.3 installeren en, als die goed werkt de basis CB 2.0.10 installeren. Die testen zodat je zeker weet dat de combinatie joomla/CB goed werkt.
Dan pas verder gaan met punt 3.
Of punt 1 nodig is betwijfel ik. Met de Apple OSX computers is dat toch niet meer nodig voor zover ik weet . Het zou zelfs kunnen zijn dat dat de oorzaak is van je probleem zoals onder #1 beschreven.
succes
Ad
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 aug 2015 11:19 #6032 door Gast
Beantwoord door Gast in topic seo?

Backup teruggezet (daarin zit geen CB). Nu kan ik als admin me op de voorkant aanmelden. En wordt ik "verwelkomd". Registreer en wachtwoord vergeten werken niet.
De plugin gebruiker -Joomla is gepubliceerd (3x ja) op alle pagina's. Dat geldt ook voor plugin gebruiker-contactpersoon en -profiel. Ook is gebruikersregistratie toegestaan.

Begrijp ik goed dat de joomla registratie bij de teruggezette backup niet goed werkt? Werkt dat wel goed op de live-site?
Ad
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena