Downloads meegeven met Product

  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
18 feb 2016 07:55 #3449 door Gast
Downloads meegeven met Product werd gestart door Gast
Hallo iedereen,

Ik loop op het moment stage en zit met een probleem, waarvan ik denk dat het redelijk makkelijk op te lossen is. Toch stel ik jullie voor de zekerheid deze vraag omdat ik het belangrijk vindt dat alles in orde is voor het bedrijf waar ik voor bezig ben.

Het bedrijf waar ik nu stage loopt heeft een webshop, die gebruikt maakt van de virtuemart plugin/extension. Mijn baas heeft als opdracht gegeven dat ik het zo doe dat je als je een product koopt erbij software kan downloaden. Alleen die software komt alleen bij het gekochte product. Dus ik kan niet gewoon maar een paar links neerploppen en klaar ermee zijn. Je moet dus een account registreren (die functionaliteit is er al), daarmee koop je een product, en dan moet er zo software gedownload kunnen worden. Een idee is het om het met de Orderbevestiging te sturen maar dan kunnen ze die link doorsturen, en heb ik geen idee hoe je voor een specifiek product dat zou kunnen instellen, verder heb ik gekeken naar bepaalde extensies, maar die zijn meestal duur en voldoen niet aan de eisen.

Enige ideen?
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
18 feb 2016 07:55 #3450 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Downloads meegeven met Product
Of je nu een link of softwarepakketje doorstuurt dat is voor mij hetzelfde. Ik zou gewoon een link met de orderbevestiging sturen. Die link kun je verwerken in de productomschrijving en zal dan als zodanig per product aangemaakt kunnen worden. Het is schier onmogelijk om op deze manier illegaal kopiëren tegen te gaan, zelfs grote bedrijven lukt het maar niet om misbruik te voorkomen, laat staan een bedrijf dat zegt dat een oplossing al te duur is. (sorry, maar ik krijg de kriebels van bedrijven die het uiterste eisen en niets willen betalen)
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena