Layout Mosets Tree vervormt na upgrade Joomla 3.4.8

  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
22 feb 2016 22:43 #3392 door Meindert
De migratie van mijn laatste Joomla 2.5-versie naar Joomla 3.4.8 is goed verlopen, uitgezonderd een deel van de opmaak van Mosets Tree. Ik gebruik hiervoor nu de 3.7.1-versie van Mosets.

Zoals op mijn site te zien is ( www.meindertvandijk.nl/tips-links-gids/a...che-sector/akkerbouw ) is de opmaak van de pagina goed, maar na aanklikken van een item raakt de hele opmaak van de pagina van slag: alle modules staan nu gecentreerd en door elkaar (zie www.meindertvandijk.nl/tips-links-gids/a.../305-salt-farm-texel ).

Heeft iemand enig idee hoe ik dit oplos?

Vr.gr. Meindert
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
22 feb 2016 22:43 #3393 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Layout Mosets Tree vervormt na upgrade Joomla 3.4.8
Hallo Meindert,

welke template gebruik je in mostes tree? kinabalu?

Groeten
Onderwerp is gesloten.
  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
19 jan 2018 22:00 #16080 door Meindert
Beantwoord door Meindert in topic Layout Mosets Tree vervormt na upgrade Joomla 3.4.8
Ik heb inmiddels de oplossing gevonden: kennelijk waren er bij het kopiëren en plakken van tekst wat ongewenste opmaakcodes meegekopieerd. Het probleem vindt niet plaats wanneer ik de gewenste tekst (van elders) eerst kopieer en vervolgens plak in het kladblok. Daarna kopieer ik de schone tekst vanuit het kladblok en plak ik deze tekst in de beschrijving in Mosets Tree.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena