Virtuemart voorraad aangeven in nummers ipv levels

  • Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Meer
10 mrt 2016 07:03 #3140 door Meander
Ik ben bezig om mijn site opnieuw op te bouwen, en nu heb ik ipv Hikashop voor VM gekozen.

De voorraad wordt hierin aangeven in gekleurde levels, maar ik zou dit graag in cijfers willen hebben.

Ik ben al een paar uur aan het zoeken, en deze topic legt het het beste uit.

Maar mijn probleem is echter dat ik de code die zij geven, en die ik moet vervangen door [PHP]<?php echo 'Availability: '.$this->product->product_in_stock ?>
[/PHP] nergens kan vinden in mijn default.php bestand van de productdetails van VM.

Ik doe vast wat verkeerd, maar ik weet niet wat?


.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 mrt 2016 07:03 #3141 door Gast
Deze code voor voorraad weergave bevindt zich niet in de default.php, maar in de sublayout products.php. Locatie bestand: .../component/com_virtuemart/sublayouts.

Beste dit niet in de core van VM te veranderen maar netjes een override te maken. Kopieer bestand products.php en plaats dit in de map:../templates/jouw_template/html/com_virtuemart/sublayouts. (map jouw_template vervangen voor de template die je gebruikt) Verander hier de code. Bij een eventuele update wordt dan je aanpassing niet overschreven.

Succes.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 mrt 2016 07:03 #3142 door Gast
Code werkt prima, maar de voorraad wordt op de en of andere manier niet bijgewerkt.
Geen idee waar dit aan ligt.
Misschien nog een tip? alvast bedankt.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena