Hoe maak ik een backup/override van Virtuemart?

  • Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Meer
24 mrt 2016 06:56 #3098 door Meander
Ik was in de veronderstelling dat je de mappen met gewijzigde bestanden van components/com_virtuemart na kon bootsen in de template(Protostar)/html.

Bij sommige bestanden worden de wijzigingen daarin wel doorgevoerd, maar bij anderen echter niet. Die werken dan alleen maar in de officiële com_virtuemart map. Maar die ben ik dan met een update van VM dus allemaal weer kwijt, toch?

Ik heb onder Protostar dezelfde mapconstructie aangemaakt als in com_virtuemart, maar dan alleen de mappen van de gewijzigde bestanden daaronder geplaatst. Dus wat ik niet veranderd heb staat nog in het originele component.

Ik doe dus blijkbaar wat verkeerd, maar ik weet niet wat.
Hoe stel ik dan het beste mijn wijzigingen in VM veilig voor een evt. update? Ik heb namelijk ook wijzigingen aangebracht in .php bestanden.

Kan ik dat ook doen middels dezelfde link als wat ik gisteren in een ander topic kreeg?


.
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
24 mrt 2016 06:56 #3099 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Hoe maak ik een backup/override van Virtuemart?
Hallo Meander,

zelf werk ik niet met Virtuemart maar als ik via google zoek kom ik veel tegen over override van VM ;)

Misschien zit er wat bruikbaars voor je tussen.

Groeten Ron :D
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
24 mrt 2016 06:56 #3100 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Hoe maak ik een backup/override van Virtuemart?
Dus deze kan op Afgehandeld?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena