JComments; Adsmanager plugin omzeilen

  • Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Meer
20 apr 2016 14:17 #2722 door Meander
JComments; Adsmanager plugin omzeilen werd gestart door Meander
De Adsmanager JComments plugin werkt overal wel, of overal niet, naar gelang wel of niet ingeschakeld.

Ik zou graag mijn gebruikers de kans willen geven om zelf te kiezen of er onder hun advertenie gereageerd mag worden of niet.

In Adsmanager is er een mogelijkheid om een extra tekstverwerker in te voegen als 'veld' in het advertentie plaatsingsformulier.
Hier staan dan ook de JComments OFF en ON knoppen onder.

Ik dacht het mooi bedacht te hebben om de Adsmanager JComments plugin uit te schakelen zodat men -wanneer men dit niet wil- de advertentiebeschrijving in het Adsmanager tekstveld kan plaatsen, en wanneer men dat wel wil dan in die extra tekstverwerker met JComments ON hun beschrijving te plaatsen.

Maar JComments werkt dus niet in Adsmanager zonder die plugin, waardoor iedereen automatisch weer een JComment onder zijn advertentie krijgt zodra deze is ingeschakeld.

Nu wil ik eigenlijk graag een manier vinden om de Adsmanager JComments plugin te omzeilen zodat ik toch beide tekstvelden kan blijven gebruiken waarbij gebruikers dan kunnen kiezen in welk veld ze hun beschrijving willen plaatsen, dus mèt of zonder JComment.

Ik heb hier wel een topic over gevonden van voor de Adsmanager JComment plugin, en waarbij je JComments in Adsmanager kon integreren.

Probleem is alleen dat er zich geen adsmanager.html.php bestand bevindt in mijn directory.
Ik vermoed dat ik hiervoor default.php moet hebben in com_adsmanager/views/details, maar ik heb al veel dingen geprobeerd, en niets werkt.

Is dit uberhaupt nog wel mogelijk, of zit ik mijn tijd te verdoen?


Edit: Hier de link van het topic


.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena