- Ontvangen bedankjes 0
Algemene vraag
- Patrick DELVA
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
20 jan 2026 03:31 #26534
door Patrick DELVA
Algemene vraag werd gestart door Patrick DELVA
Hello ik ben nieuw in deze groep.
Ik had een algemene vraag of er hier in deze forum leden zijn die de extensie "Event Booking" gebruiken in Joolma 6 voor een club?
Ik zit nml met een groot probleem voor leden die een event boeken die GRATIS ( Free) is. Na de inschrijving op het evenement moeten ze de mogelijkheid krijgen om met meer personen te komen ( vrouw, kinderen, vriend...) dus hun inschrijving-cijfer van 1 naar 2 of meer veranderen
Als er hier iemand hetzelfde probleem had, zou ik het zeer op prijs stellen om me te helpen hoe je dat hebt opgelost.
Met dank bij voorbaat
Ik had een algemene vraag of er hier in deze forum leden zijn die de extensie "Event Booking" gebruiken in Joolma 6 voor een club?
Ik zit nml met een groot probleem voor leden die een event boeken die GRATIS ( Free) is. Na de inschrijving op het evenement moeten ze de mogelijkheid krijgen om met meer personen te komen ( vrouw, kinderen, vriend...) dus hun inschrijving-cijfer van 1 naar 2 of meer veranderen
Als er hier iemand hetzelfde probleem had, zou ik het zeer op prijs stellen om me te helpen hoe je dat hebt opgelost.
Met dank bij voorbaat
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ernst Sangen
-
- Admin
-
- ?
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
20 jan 2026 16:27 - 20 jan 2026 16:27 #26535
door Ernst Sangen
Beantwoord door Ernst Sangen in topic Algemene vraag
Bij event booking kun je je inschrijven of inschrijven als groep. Maak je gebruik van die laatste optie?
Laatst bewerkt 20 jan 2026 16:27 door Ernst Sangen.
- Patrick DELVA
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
20 jan 2026 18:01 #26536
door Patrick DELVA
Beantwoord door Patrick DELVA in topic Algemene vraag
Dag Ernst,
Dank voor je bericht.