- Ontvangen bedankjes 1
Event Gallery
- ErikV74
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- nvt
Minder
Meer
18 jan 2025 18:46 #26309
door ErikV74
Event Gallery werd gestart door ErikV74
Hallo,
Ik heb al een aantal site gemaakt en daar event gallery in gebruikt. Echter ben ik nu bezig met een site als ik daar foto's in een map op zet. Dan geeft ie telkens bij heel veel foto's . Iemand een idee wat dit kan zijn?
Ik heb al een aantal site gemaakt en daar event gallery in gebruikt. Echter ben ik nu bezig met een site als ik daar foto's in een map op zet. Dan geeft ie telkens bij heel veel foto's . Iemand een idee wat dit kan zijn?
- Checking your browser before accessing www.bouwvakfeestoudlutten.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ton Kemp
-
- Gebruiker
-
- Online marketeer @ ViatriX en Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch, Docent Marketing @ Avans Hogesch
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
20 jan 2025 09:43 - 20 jan 2025 09:44 #26310
door Ton Kemp
Online marketeer @ Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch
Customer Journey Manager @ViatriX.nl
Beantwoord door Ton Kemp in topic Event Gallery
Hi Erik,
Ik zou bij Events >> event >> edit de titel van het event invullen en evt een omschrijving. Dan krijg je al een ander beeld.
Als je dan het aantal foto's niet wilt zien, moet je onder Options (helemaal bovenin) >> daana tabblad Event List de optie "show image count" UIT zetten.
Succes met deze mooie extensie!
Ik zou bij Events >> event >> edit de titel van het event invullen en evt een omschrijving. Dan krijg je al een ander beeld.
Als je dan het aantal foto's niet wilt zien, moet je onder Options (helemaal bovenin) >> daana tabblad Event List de optie "show image count" UIT zetten.
Succes met deze mooie extensie!
Online marketeer @ Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch
Customer Journey Manager @ViatriX.nl
Laatst bewerkt 20 jan 2025 09:44 door Ton Kemp.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.