Probleem met Mosets: Fout: '0 Category not found' - na migratie naar J 4

  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
14 okt 2024 21:09 - 15 okt 2024 09:30 #26182 door Meindert
[PROBLEEM INMIDDELS OPGELOST]

Ik heb mijn website wandelcoachfriesland.nl geupgraded van Joomla 3 naar 4.4.8 met behulp van MigrateMe 4.
Daarbij werd een tijdelijk testsite aangemaakt (wandelcoachfriesland.nl/mm4/).
    
Hoewel mijn Mosets-Gids goed werkte op deze Joomla 4 testsite bleek na het live zetten van de test site op wandelcoachfriesland.nl Mosets deels niet meer goed te werken.
  • wandelcoachfriesland.nl/mm4/gids (werkt goed op mm4-test site)
          
  • wandelcoachfriesland.nl/gids  (werkt niet: "0 Categorie not found")
  • wandelcoachfriesland.nl/gids/nieuwe-gidsvermeldingen/Nieuw (fout: 0   Attempt to assign property "cat_id" on null)
  • wandelcoachfriesland.nl/gids/alle-gidsvermeldingen/Alle%20vermeldingen (werkt goed)
  • wandelcoachfriesland.nl/gids/uitgelichte-gidsvermeldingen/Uitgelicht (werkt goed)

        
Ik kan maar niet achterhalen hoe deze problemen ontstaan en hoe ik deze kan oplossen. Ik vind het heel vreemd dat op de testsite alles goed werkt en deels op de vernieuwde site ook, maar een deel ook niet. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met de 0-categorie van de Mosets-directory.

Heeft iemand een goede suggestie?
(Helaas heb ik nog geen reacties ontvangen van MigrateMe 4 en Mosets.)

Met vriendelijke groet,
Meindert

PS: Ik kreeg hier steeds de melding: 'U heeft te veel links in uw bericht, gelieve het aantal te verlagen!' Daarom heb ik de URL's maar ingekort.
Laatst bewerkt 15 okt 2024 09:30 door Meindert.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Youll
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
15 okt 2024 08:08 #26183 door Youll
Dan zou ik even alles verwijderen van je live site (rootmap en database leegmaken), een backup maken van je werkende versie en die op je live omgeving zetten.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
15 okt 2024 09:28 #26184 door Meindert
Ik kreeg zojuist een antwoord met de oplossing voor het probleem:Hi Meindert,Try going to Mosets Tree Configuration in back-end and just click “Save” to save the configuration.
See if this fix the 0 category issue? Best Regards,
CY Lee (Mosets.com)

Het hielp inderdaad: alleen maar even op 'Save' klikken in de Mosets Tree configuratie. Hoe eenvoudig kan het zijn. Je moet het alleen maar wel even weten.

Probleem opgelost dus!

Toch bedankt voor je reactie, Youll.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena