Plugins

  • arend
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Hallo ik wil graag lid worden van deze Joomla website
Meer
18 nov 2023 21:39 #25799 door arend
Plugins werd gestart door arend
Wie kan mij een tip advies geven wat ik zeker niet mag missen in mijn website, zoals plugins en modules
Groet
Discussie gesloten.
  • RVdwdb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • -
Meer
19 nov 2023 05:39 #25802 door RVdwdb
Beantwoord door RVdwdb in topic Plugins
Het is maar net wat je met je site wilt bereiken.
Moet het functioneel zijn, of voor de 'sier'. Besef wel dat alles wat je toevoegt je site mogelijk iets kan vertragen.
Kijk anders rond op extensions.joomla.org

Overigens de afgelopen dagen heb je vrij veel vragen gesteld (en vragen mag hoor) maar zelf dingen proberen en uit te zoeken leer je veel meer van. Zowel Youll als Rondeb hebben je in enkele topics ook al enkele tips gegevens waar je de nodige handleidingen/tips zag.
Discussie gesloten.
  • arend
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Hallo ik wil graag lid worden van deze Joomla website
Meer
19 nov 2023 07:48 #25803 door arend
Beantwoord door arend in topic Plugins
[quotePost id="25802"]Het is maar net wat je met je site wilt bereiken.
Moet het functioneel zijn, of voor de 'sier'. Besef wel dat alles wat je toevoegt je site mogelijk iets kan vertragen.
Kijk anders rond op extensions.joomla.org

Overigens de afgelopen dagen heb je vrij veel vragen gesteld (en vragen mag hoor) maar zelf dingen proberen en uit te zoeken leer je veel meer van. Zowel Youll als Rondeb hebben je in enkele topics ook al enkele tips gegevens waar je de nodige handleidingen/tips zag.[/quotePost]
Dat is waar en ik heb zelf ook al veel uitgezocht, en waardeer jullie hulp. Ik zal jullie ook niet meer teveel bestoken met vragen, alleen als ik erzelf helemaal niet meer uit kan komen.
Groet
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena