In mijn JCE-editor veld zie ik maar een beperkt aantal knoppen en werkbalken, terwijl ik ze wel allemaal heb ingesteld.

  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
04 apr 2023 17:59 #25252 door Meindert
Op twee Joomla! 4.2.9 sites gebruik ik JCE Pro 2.9.36.

In mijn JCE profiel heb ik bij 'Functies & Weergave' en 'Huidige weergave tekstverwerker' aangegeven dat ik (als superuser) alle beschikbare knoppen en werkbalken wil gebruiken.

Wanneer ik echter in Joomla een artikel wil aanmaken of bewerken krijg ik alleen een beperkt aantal knoppen en werkbalken te zien.

In het Gebruikers profiel heb ik bij mijzelf als teksterverwerker JCE ingesteld.

Ik zal wel ergens iets over het hoofd zien, maar hoe krijgt ik in mijn editorscherm alle ingestelde beschikbare knoppen en werkbalken te zien?

Met vriendelijke groet,
Meindert
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
04 apr 2023 19:48 #25253 door Hans van der Meer
Ik weet dat JCE ook een knop heeft om de werkbalken die daaronder staan te verbergen. Als je op die knop klikt komen ze weer te voorschijn. Heb je die toevallig in een werkbalk staan?
(ik gebruik zelf geen JCE meer, anders had ik even gekeken)

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
04 apr 2023 20:34 #25254 door Meindert
Bedankt voor je reactie, Hans.

Naar aanleiding hiervan ben ik op zoek gegaan naar deze button en deze gevonden.
Vervolgens heb ik niet alleen de profielen voor mijzelf als superuser aangepast, maar ook die van de 'default' gebruiker.
Nu zie ik alle buttons wel in mijn JCE editor scherm.

Nogmaals bedankt Hans!
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena