- Ontvangen bedankjes 0
Component voor vrijwilligerswerving
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
07 feb 2022 22:05 #23767
door
Component voor vrijwilligerswerving werd gestart door
Hallo,
Ik ben opzoek naar een component, waarmee ik vrijwilligers kan werven voor activiteiten op verschillende dagen. In Wordpress zijn dat soort plugin's wel voorhanden, maar in Joomla kan ik 't niet vinden.
Zie bijgevoegde screendump.
Je kunt je aanmelden voor een bepaalde dag/activiteit en als je aangemeld bent, dan verschijnt je naam in de lijst. Het aantal benodigde vrijwilligers per dag/activiteit is instelbaar.
Je krijgt via de email een bevestiging. Registreren gebeurt op voor & achternaam en email.
Al vast bedankt voor de moeite.
Groet,
Peter v.d. Hulst
Ik ben opzoek naar een component, waarmee ik vrijwilligers kan werven voor activiteiten op verschillende dagen. In Wordpress zijn dat soort plugin's wel voorhanden, maar in Joomla kan ik 't niet vinden.
Zie bijgevoegde screendump.
Je kunt je aanmelden voor een bepaalde dag/activiteit en als je aangemeld bent, dan verschijnt je naam in de lijst. Het aantal benodigde vrijwilligers per dag/activiteit is instelbaar.
Je krijgt via de email een bevestiging. Registreren gebeurt op voor & achternaam en email.
Al vast bedankt voor de moeite.
Groet,
Peter v.d. Hulst
Onderwerp is gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Admin
-
- Weet soms dingen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 2
08 feb 2022 06:06 #23768
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Component voor vrijwilligerswerving
Zo even snel denk ik aan iets als RSEvents eventueel in combinatie met. RSForms Pro.
Of een vergelijkbare extensie als RSEvents
Of een vergelijkbare extensie als RSEvents
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
08 feb 2022 14:25 #23772
door
Beantwoord door in topic Component voor vrijwilligerswerving
Bedankt Hans,
Ik ga er naar kijken.
Ik ben nu ook aan de gang met een imbedded Google Spreadsheet. Dat geeft ook een mogelijkheid.
Groet,
Peter
Ik ga er naar kijken.
Ik ben nu ook aan de gang met een imbedded Google Spreadsheet. Dat geeft ook een mogelijkheid.
Groet,
Peter
Onderwerp is gesloten.