flickr en extensies

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 jul 2020 18:09 #21519 door Gast
flickr en extensies werd gestart door Gast
Ik gebruik Flickr in combinatie met Joomla sinds 2013 en ook Flickr-PRO sinds mei 2020 omdat ik meer dan 1000 foto's in Flickr wil opslaan. Ik gebruik ook de Flickr per album-link voor mijn Joomla website, bijvoorbeeld:
{myFlickr}feed=photoset, photoset_id=72157715008377308,displaymode=gallery{/myFlickr}
Deze link werkt niet meer en krijg op de website te zien: " Er1: Photoset not found" Deze error is te zien op mijn website onder vogels bij de zeearend.
Hoe los ik dit op?
Ik gebruik Joomla 2.5.28
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
13 jul 2020 19:58 #21520 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic flickr en extensies
Hallo,

gaat het om deze zeearend pagina jnthoen.nl/vogels/azorengoudhaantje ? Want daar zie ik de afbeeldingen gewoon.

Als ik navigeer in menu Vogel kom ik geen Zeearend tegen :( Misschien dat je anders de link hier even deelt.

Groeten Ron :D
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 jul 2020 20:32 #21521 door Gast
Beantwoord door Gast in topic flickr en extensies
Ik ben vanavond nog even bezig geweest en zag ook dat de foto’s nu wel goed gelinkt waren. Ga nu maar m’n bed. Woensdagmiddag ga ik er mee verder. Het azorengoudhaantje ga ik dan opnieuw opnemen. Daar kwam ik eerder ook niet uit. In ieder geval fijn dat je antwoord hebt gegeven. Top
. Gr Han
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
14 jul 2020 07:54 #21522 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic flickr en extensies
Toch ook nog even over je Joomla-versie.
Joomla 2.5 wordt al sinds 31 december 2014 niet meer ondersteund. Er worden geen veiligheidsupdates meer voor uitgebracht. Je hebt de kans dat de php versie door je provider niet meer wordt ondersteund.
Het beste is naar een recente versie van Joomla over te gaan, misschien even wachten tot Joomla 4 uit is :) .

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
14 jul 2020 16:36 #21527 door Gast
Beantwoord door Gast in topic flickr en extensies
Beste Martijn:
Het overstappen naar een nieuwe versie bv Joomla 4 wordt voor mij denk ik een hele operatie. In 2013 heeft iemand alles voor mij gebouwd en mij precies verteld en beschreven hoe ik foto's in mijn website kan krijgen via Flickr.
Verder verstand van Joomla heb ik niet behalve logisch nadenken dan ;-).

Is die overstap voor mij als leek te doen en kan ik mijn website zoals van ouds verder laden ?

Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
14 jul 2020 16:38 #21528 door Gast
Beantwoord door Gast in topic flickr en extensies
Beste Ron:
Hierbij de link naar de zeearend:
jnthoen.nl/vogels/zanglijster-grive-musi...agle-pigargo-europeo
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
14 jul 2020 17:36 #21529 door Gast
Beantwoord door Gast in topic flickr en extensies
Nou hoe gek het ook klinkt. Alles weer opnieuw gedaan en zowaar het werkt weer.
zie Zeearend en Azorengoudvink onder categorie ' vogels " in
jnthoen.nl/
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
14 jul 2020 19:25 #21530 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic flickr en extensies
Hallo Han,

alles werkt nu ook prima bij zie gaan rare dingen meer.

Wat betreft het upgraden naar Joomla 3 of 4 kan simpel of ingewikkeld zijn het ligt hem eraan hoe complex je site is.
Een ding je template is wel verouderd en deze is niet geschikt voor Joomla 3 of 4 en is ook niet responsive.

Vriendelijke groeten,

Ron :)

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena