Migratie met Admin tools erop

  • Gutshot
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • ?
Meer
11 okt 2019 11:43 #20090 door Gutshot
Migratie met Admin tools erop werd gestart door Gutshot
Hi,

Iemand heeft een Joomla 3x site verhuist naar een ander domein/server buiten mijn weten om. Niet een heel slimme actie dus.

Probleem is dat er dus een actieve Admin Tools op zit. Ik kom er via browser niet meer in. De firewall laat me niet meer toe omdat admin tools ingesteld staat op het vorige domein/server.

Ik heb inmiddels de nieuwe FTP gegevens ontvangen dus kan via FTP de beveiliging uitschakelen om de backend te benaderen.

Echter hier is niet het probleem mee opgelost.

Iemand enig idee welke stappen te nemen eenmaal in de backend van Admin Tools om het goed te krijgen voor het huidige domein en server?

BVD.
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
11 okt 2019 12:22 #20091 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Migratie met Admin tools erop
Hallo Gutshot,

ik heb nooit met Admin tools login beveiliging gewerkt.

Maar hoe heb je het dan uitgeschakeld via FTP?

Groeten Ron
Onderwerp is gesloten.
  • Job van Barneveld
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 okt 2019 16:19 #20092 door Job van Barneveld
Beantwoord door Job van Barneveld in topic Migratie met Admin tools erop
@Rondeb# Door met FTP een bepaald bestand te hernoemen deactiveer je admin tools

@Gutshot# als je als admin kunt inloggen in de backend dan kun je toch ook gewoon admin tools als extensie verwijderen? En vervolgens weer naar eigen behoeven installeren als je dat wil?

Of zie ik iets over het hoofd?
Onderwerp is gesloten.
  • Eric Beernink
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • [url=https://www.insitevision.nl]www.insitevision.nl[/url] voor een website die past bij uw wensen!
Meer
11 okt 2019 16:38 #20093 door Eric Beernink
Beantwoord door Eric Beernink in topic Migratie met Admin tools erop
Je hebt nu waarschijnlijk de WAF functionaliteit uitgeschakeld door met ftp een bestandje te hernoemen. Waarschijnlijk zit nu de .htaccess nog in de weg (die met admin tools htaccess maker is gemaakt. Verwijder .htaccess in de Root van je site en hernoem htaccess.txt naar .htaccess. Vermoedelijk werkt eea dan weer.
Onderwerp is gesloten.
  • Gutshot
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • ?
Meer
11 okt 2019 16:40 #20094 door Gutshot
Beantwoord door Gutshot in topic Migratie met Admin tools erop
Probleem gevonden, hij hield de oude url vast met inloggen met gebruik van 1password. Dat ging echter zo snel dat het me niet opviel. Dus ik heb de inlog maar eerst naar kladblok gekopieerd. Toen zag ik het.

Bedankt voor de reacties. Admin tools zou hier ook geen invloed op moeten hebben. Die is stand-alone.
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
11 okt 2019 19:45 #20095 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Migratie met Admin tools erop

@Rondeb# Door met FTP een bepaald bestand te hernoemen deactiveer je admin tools


Dat wist ik Job maar ik was benieuwd hoe hij het had gedaan en of hij wel alles hernoemd had ;)

Maar inmiddels is hij er zelf al achter gekomen wat het probleempje was.

Een goed weekend.

Groeten Ron :)

Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena