JCE 2.7 in het Nederlands?
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
15 jul 2019 08:28 #19596
door
JCE 2.7 in het Nederlands? werd gestart door
Hallo,
Waar kan ik het Nederlandse taalpakket downloaden voor JCE 2.7?
Op de website van JCE is wel een link naar de NL vertaling, maar niet als taalpakket.
Websites die eerder zijn geïnstalleerd (met een oudere versie van JCE) en ondertussen zijn geüpdate naar JCE 2.7.14 zijn wel in het Nederlands. Een ouder taalpakket werkt dus ook, maar die heb ik niet meer.
Anders moet ik de taalbestanden uit een oude website kopiëren. Of dat nu helemaal de bedoeling is...
Alvast dank.
Wim
Waar kan ik het Nederlandse taalpakket downloaden voor JCE 2.7?
Op de website van JCE is wel een link naar de NL vertaling, maar niet als taalpakket.
Websites die eerder zijn geïnstalleerd (met een oudere versie van JCE) en ondertussen zijn geüpdate naar JCE 2.7.14 zijn wel in het Nederlands. Een ouder taalpakket werkt dus ook, maar die heb ik niet meer.
Anders moet ik de taalbestanden uit een oude website kopiëren. Of dat nu helemaal de bedoeling is...
Alvast dank.
Wim
Onderwerp is gesloten.
- Martijn Maandag
- Admin
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Minder
Meer
15 jul 2019 09:23 #19598
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic JCE 2.7 in het Nederlands?
Ik heb er wel een van JCE 2.7.2
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
16 jul 2019 17:55 #19605
door
Beantwoord door in topic JCE 2.7 in het Nederlands?
Hallo Martijn,
Dankjewel.
Groeten,
Wim
Dankjewel.
Groeten,
Wim
Onderwerp is gesloten.