Joomlatools schrijft onterecht bedrag van creditcard af! Wat te doen?

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
24 jan 2019 11:49 #18812 door
Hoi!

Ik had een automatische subscription voor de Docman extensie van Joomlatools. Werkt super voor zover geen problemen. Nu heb ik vorig jaar november mijn abonnement gecancelled, een bevestiging ontvangen en de eigenaar wilde weten waarom ik had opgezegd, dus dat heb ik gemaild. Daar reageerde hij snel op.

Eind december kreeg ik een mail dat het abonnement verlengt zou gaan worden! Ik gemaild dat het was opgezegd. En in mijn Joomlatools account zag ik dat het abonnement gewoon weer actief stond! Dus weer opgezegd. Weer een automatische bevestiging gekregen.

4 januari dit jaar is er dus wel gewoon een bedrag van 99,- van mijn creditcard afgeschreven!! En ik probeer sindsdien contact te krijgen met Joomlatools maar niemand reageert meer :-(

Heeft iemand hier ervaring mee? Enig idee wat ik hieraan zou kunnen doen? Ik wil mijn geld terug!!

Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
24 jan 2019 12:11 #18814 door Rondeb
Hallo Peebie,

ik heb zelf er geen ervaring mee.

Maar je kan het beste de mail correspondentie wat je met hun hebt gehad waar ook letterlijk instaat dat je opzegt en dat zei daarmee akkoord gaan, even opsturen naar je bank misschien kunnen zei wat voor je betekenen.

Succes ermee.

Groeten Ron
Onderwerp is gesloten.
  • Bavnevda
  • Bezoeker
  • Bezoeker
24 jan 2019 12:30 #18815 door Bavnevda
Je kunt onterechte incasso's van je creditcard gewoon binnen 60 of 90 dagen laten terugboeken. Zeker als je de correspondentie kunt laten zien. Neem dus contact op met de creditcard maatschappij of je bank.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
24 jan 2019 12:34 #18816 door
Ok, dank. Ga ik dat uitzoeken! :)
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
24 jan 2019 15:29 #18824 door
Ok, Joomlatools heeft eindelijk gereageerd en toegezegd het abonnement te annuleren en het bedrag terug te storten!
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena