joomlaXTC

  • Wim Houtman
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
17 jan 2019 11:11 #18755 door Wim Houtman
joomlaXTC werd gestart door Wim Houtman
Wie weet wat er aan de hand is met joomlaxtc. Ik heb een lifetime membership aangeschaft op joomlaxtc paar jaar geleden. Het kan toch niet zo zijn dat alle ontwikkelingen stil liggen? Ik zie alle joomlaxtc uitbreidingen in de joomla extensions directory nog worden nog steeds vermeldt. inloggen op joomlaxtc kan niet meer. Volgens een email van Alex Kurczyn, JoomlaXTC co-founder
zou er een alternatief komen op webgenba.com, maar deze toont 1 pagina: Web Genba is coming soon!
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
17 jan 2019 13:16 #18759 door Leen
Beantwoord door Leen in topic joomlaXTC
Hallo kan je hier soms wel inloggen nieuwe site ?
en ik zie op de oude site nergens meer lifetime membership staan
en als ik wat zoekt op internet komt zoiets ook voorbij

lvda
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Wim Houtman
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
17 jan 2019 13:31 #18760 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic joomlaXTC
Ja, daar kan ik inderdaad inloggen en dan staat er Web Genba is coming soon! verder niets. Slim van je om even op facebook te kijken. Ik begrijp dat ze nog bezig zijn. Maar het duurt wat lang vind ik.
lifetime membership was een actie van een paar jaar geleden, die heb ik aangeschaft.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
17 jan 2019 13:49 #18764 door Leen
Beantwoord door Leen in topic joomlaXTC
Nou dat in dat plaatje stond datum 2016
op faceboek nu kom ik niet veel tegen laatste bericht 2017
en op twitter is ook niet echt veel actie laatste bericht

JoomlaXTC‏ @joomlaxtc · 6 mrt. 2018

en op op dit forum heeft men dezelfde ervaring als jij

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Wim Houtman
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
17 jan 2019 15:48 #18765 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic joomlaXTC
Hallo Leen, klopt toen had ik het ook aangeschaft en tot eind december 2018 kon ik nog inloggen. Laatste bericht FB is van 30 november 2018 van iemand van joomlaxtc die informeert over de ontwikkelingen rond joomlaxtc. Maar daarna is het stil. Op het joomla forum is het laatste bericht van mij hout2. Er is nog een gmail account actief van joomlaxtc. Daar heb ik om opheldering gevraagd. Zou zonde zijn, want de extensies van joomlaxtc zijn best goed ook kwa documentatie en ik heb ze vaak gebruikt voor klanten. De templates zijn wat bombastisch, maar zitten goed in elkaar en bieden handige functies. Afwachten maar, meer kan ik niet doen. what's a lifetime, ik ben 57, dus... Of bedoelen ze de lifetime van joomlaxtc, :D :o :(
Onderwerp is gesloten.
  • Wim Houtman
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
11 jul 2019 08:51 #19576 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic joomlaXTC
Ik kan weer inloggen op JoomlaXTC, maar de ontwikkelaars doen niets meer. www.webgenba.com/ toont hetzelfde als voorheen: Web Genba is coming soon!
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena