Module met moduletoewijzing 'Geen pagina's' wordt tóch getoond. Hoe kan dat?

  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
14 jan 2019 21:46 #18723 door Meindert
Op de Joomla 3.9.1-site lukt het mij niet om video, die ik als code in een EXT Custom HTML-code module heb toegevoegd onzichtbaar te laten wanneer ik de moduletoewijzing heb ingesteld op 'Geen pagina's'.
Ik wil namelijk de video op enkele pagina's op de site niet tonen, maar dat lukt niet via de moduletoewijzing 'Op alle pagina's behalve de geselecteerde'. Wanneer ik 'Alle pagina's' selecteer wordt de video ook op alle pagina's getoond.

Wanneer ik via 'paginabron' op 'video' zoek vind ik hierover de volgende code:
Code:
<div class="gkPage"> <div id="gk-content-wrapper"> <section id="gkMainbodyTop"><div><div class="box video"><div class="box-wrap"><div class="content"><div class="mod_ext_custom video"> <p style="text-align: center;"> <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/eU9hCF4OMm8" frameborder="1" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe></p> <div style="clear:both;"></div>
Zou dit iets te maken kunnen hebben van de videomodule, die aan geen enkel menu is gekoppeld?

Met vriendelijke groet,
Meindert
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
14 jan 2019 22:34 #18724 door Rondeb
Hallo Meindert,

met een Standaard Aangepaste Module van joomla zelf ondervind je dan ook dit probleem?

Groeten Ron :)
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
15 jan 2019 08:49 #18726 door Leen
Hallo Meindert,
je heb het over

Zou dit iets te maken kunnen hebben van de videomodule, die aan geen enkel menu is gekoppeld?

maar wat voor module is dat dan?.
en als ik dit in EXT Custom HTML doet werkt bij mij gewoon goed.
Code:
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/eU9hCF4OMm8" frameborder="1" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
15 jan 2019 11:05 #18727 door Hans van der Meer
Verplaatst naar 3rd party extensions.
Wat is de meerwaarde van deze extensie over de core-versie?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
15 jan 2019 11:17 #18728 door Meindert
@Ron: Heb ik geprobeerd, maar maakt geen verschil.

@Leen: Het is een zelf gemaakte module met EXT Custom HTML, vergelijkbaar met 'Aangepast - Met deze module kan met behulp van een WYSIWYG tekstverwerker een eigen module gemaakt.' Voor zover ik weet is er binnen Joomla geen menu-itemtype voor modules. Ik kan een module dus niet aan een (eventueel verborgen) menu koppelen.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
15 jan 2019 11:35 #18729 door Leen
We hebben het toch over deze ? deze module
vandaar dat ik hem getest heb en dacht dat hij bij mij wel goed reageert op pagina instellingen maar kan zijn dat ik het niet begrijp

lvda
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
15 jan 2019 12:39 #18732 door Meindert
@Hans: Bij de EXT Custom HTML module kan ik scripts eenvoudig via de tekstverwerker (editor) toevoegen, opslaan én bewerken. Bij de core-versie van de 'aangepast-module' verdwijnt het script na elke bewerking/aanpassing van de module. Het kan zijn dat dit komt door mijn tekstverwerker, maar ik heb dit zowel bij JCE als bij TinyMCE.
Onderwerp is gesloten.
  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
15 jan 2019 12:43 #18733 door Meindert
@Leen: Klopt, ik gebruik nu EXT Custom HTML-code, versie 2.2 (= laatste versie).
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
15 jan 2019 13:42 #18737 door Rondeb

@Ron: Heb ik geprobeerd, maar maakt geen verschil.


Wanneer je in aangepast Joomla module gewoon even tekst zet doet zich dan ook het probleem voor?
Onderwerp is gesloten.
  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
15 jan 2019 21:02 #18740 door Meindert
@ Ron: Ik heb gewone kale tekst ("Dit is een test...) geplaatst in achtereenvolgens de EXT Custom HTML module en de aangepast-module van Joomla zelf en het probleem blijft in beide situaties gelijk.
Ik heb ook nog gekeken naar de eigenschappen van de verschillende foto's bovenaan de pagina's en dat blijkt niet van invloed te zijn.

Kijk maar eens even op de site zelf ( ptitmonde.eu/index.php/nl/foto-s ). Ik laat de test-tekst nu nog maar even staan...

Eigenlijk vind ik het bizar dat de beide modules worden getoond, terwijl de moduletoewijzing op 'geen pagina's' staat ingesteld. De modules worden (uiteraard) niet getoond wanneer deze gedepubliceerd zijn.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena