- Ontvangen bedankjes 0
Site niet meer bereikbaar
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Ik installeerde een component (EventGallery) vanuit de backend van Joomla 3.9. Omdat ik de component toch niet zo erg handig vond, wilde ik hem terug verwijderen. Ik deed dat eveneens via de backend beheren en deïnstalleren.
Ik kreeg plots onderstaand bericht:
Sindsdien is het niet meer mogelijk om in te loggen op de backend van mijn site. Ook de frontend vertoont dit bericht. Wie weet raad?Warning: require_once(/customers/d/1/7/kanak.be/httpd.www/components/com_eventgallery/vendor/autoload.php): failed to open stream: No such file or directory in /customers/d/1/7/kanak.be/httpd.www/plugins/system/picasaupdater/picasaupdater.php on line 27 Fatal error: require_once(): Failed opening required '/customers/d/1/7/kanak.be/httpd.www/components/com_eventgallery/vendor/autoload.php' (include_path='.:/usr/share/php') in /customers/d/1/7/kanak.be/httpd.www/plugins/system/picasaupdater/picasaupdater.php on line 27
Groeten,
Patrick
- Bavnevda
-
- Gebruiker
-
- Ontvangen bedankjes 0
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Ontvangen bedankjes 0
Warning: require_once(/customers/d/1/7/kanak.be/httpd.www/components/com_eventgallery/vendor/autoload.php): failed to open stream: No such file or directory in /customers/d/1/7/kanak.be/httpd.www/plugins/system/picasaupdater/picasaupdater.php on line 27 Fatal error: require_once(): Failed opening required '/customers/d/1/7/kanak.be/httpd.www/components/com_eventgallery/vendor/autoload.php' (include_path='.:/usr/share/php') in /customers/d/1/7/kanak.be/httpd.www/plugins/system/picasaupdater/picasaupdater.php on line 27
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Ontvangen bedankjes 0
Helaas blijft mijn werk dat ik vandaag deed dus verloren...
Probleem wel opgelost (oef...) maar ben toch nieuwsgierig om te weten hoe ik dit anders (zonder backup) zou kunnen opgelost hebben en wat ik precies fout heb gedaan.
- Bavnevda
-
- Gebruiker
-
- Ontvangen bedankjes 0
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Ontvangen bedankjes 0
- Bavnevda
-
- Gebruiker
-
- Ontvangen bedankjes 0
Ik vermoed dat als je met een andere browser de backend had benaderd of met een correcte cache cleaning van de browser die je gebruikte het probleem er niet meer was geweest. Maar dat zullen we nooit weten, nu de backup is geplaatst....
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Ontvangen bedankjes 0
Dank je wel voor jouw reacties en voor de hulp. Ik concludeer dat ik iets te snel een backup heb geplaatst en daardoor toch wel wat werk (van 1 dag) opnieuw moest beginnen. Ik sloeg gewoon even in paniek omdat de site voor 1 januari klaar moest zijn om inschrijvingen op te vangen. Word je iets wijzer uit de foutcode die ik meegaf?
Vele groetjes en alvast een fantastisch uiteinde en begin gewenst.
Patrick
- Bavnevda
-
- Gebruiker
-
- Ontvangen bedankjes 0