Waar komt die T vandaan??

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 nov 2018 07:51 #18130 door
Waar komt die T vandaan?? werd gestart door
Heb me nu suf gezocht en ik kan het niet vinden waar het staat. Heb het zelf jaren geleden nog voor elkaar gekregen ook :( . Wie het weet mag het zeggen. Nu het 'probleem':

Onze website maakt gebruik van Community Builder, ook voor het registreren van nieuwe accounts. Bovenaan het registratiescherm staat WORDT LID. Dat moet natuurlijk WORD LID zijn. Die T moet dus weg. Lekker belangrijk maar zo langzamerhand irriteert het me mateloos. Waar staat die tekst nou? Ik vind wel alle teksten van dat betreffende scherm keurig netjes onder de tekst 'registratie' van Community Builder zelf maar de tekst WORDT LID staat daar niet. Kan via dat CB scherm op diezelfde plek als waar nu WORDT LID staat wel een plaatje plakken maar de tekst blijft dan gewoon dwars door het plaatje heen staan. Wie weet de oplossing?
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • RVdwdb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • -
Meer
11 nov 2018 08:09 #18131 door RVdwdb
Beantwoord door RVdwdb in topic Waar komt die T vandaan??
Kijk eens bij je menu-optie's. vermoedelijk paginatitel?
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 nov 2018 08:45 #18132 door
Beantwoord door in topic Waar komt die T vandaan??
Ja, vond ik ook een hele logische. Maar helaas :( . Misschien heeft het er mee te maken dat de site vroeger wel gebruikers kende maar geen CB. Komt dat WORDT LID nog uit de oude doos? Waar komt dat blauwe 'registreer' vandaan op de inlogpagina? Zie bijlage. Misschien heeft dat er iets mee te maken?
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
11 nov 2018 09:00 #18133 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Waar komt die T vandaan??
Overrides in de taalbestanden?

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • RVdwdb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • -
Meer
11 nov 2018 09:02 #18134 door RVdwdb
Beantwoord door RVdwdb in topic Waar komt die T vandaan??
het is wel de page-header van het inlogformulier van CB.
Dus kijk binnen CB even bij het formulier (ik ken CB verder niet)
Onderwerp is gesloten.
  • Bavnevda
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 nov 2018 09:15 #18135 door Bavnevda
Beantwoord door Bavnevda in topic Waar komt die T vandaan??
Welke versie van CB gebruik je en welke versie van het NL taalbestand?
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 nov 2018 09:24 #18136 door
Beantwoord door in topic Waar komt die T vandaan??
CB heb ik nu 1000 keer doorgezocht. Of ik kijk er overheen, kan me dat bijna niet voorstellen. :( . Zo blind kan ik toch niet zijn?

Versie van CB is: 2.2.1+build.2018.11.01.17.21.41.e3e5bf527 (maar het probleem bestaat al jaren)
Taalbestand is : 3.9.1.1 en die weet er in een zwart blokje vrolijk bij te vertellen dat het taalpakket niet overeenkomt met de Joomla versie (is 3.9).

Denk dat ik het taalinstituut maar ga schrijven dat WORDT LID voortaan met een T is. Voorkomt een boel ellende ;) .
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
11 nov 2018 09:31 #18137 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Waar komt die T vandaan??

Taalbestand is : 3.9.1.1 en die weet er in een zwart blokje vrolijk bij te vertellen dat het taalpakket niet overeenkomt met de Joomla versie (is 3.9).

Dit is het taalbestand van Joomla en daar zit de fout in ieder geval niet in :p Daarnaast: Het meest recente taalbestand van Joomla is 3.9.0.3 en daarmee is je taalbestand inderdaad niet het meest recent.
Je moet in het taalbestand van CB kijken, het template of in de overrides daarvan.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Bavnevda
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 nov 2018 10:44 #18138 door Bavnevda
Beantwoord door Bavnevda in topic Waar komt die T vandaan??
Gevonden, denk ik. CB plaats de taalbestanden binnen hun eigen structuur en niet binnen de standaard Joomla structuur.

Open met een editor het volgende bestand:
public_html/components/com_comprofiler/plugin/language/nl-nl/language.php en zoek op "Wordt lid", Bij "REGISTER_TITLE' => 'Wordt lid!" kun je dan de T weghalen en het bestand opslaan.

Het is natuurlijk mooier om een template override door te voeren. En vergeet niet eerst een backup te maken!

Ik hoor graag of het gelukt is.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
11 nov 2018 10:47 #18139 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Waar komt die T vandaan??
Hallo,
Ik denk dat dit wel heel apart is maar het zit dus geheel ergens anders
kijk bij jou site hier
Code:
Jouwebsite\components\com_comprofiler\plugin\language\nl-nl\
en dan de
Code:
language.php
succes

lvda
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena