Joom::gallery

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
15 okt 2018 18:49 #17864 door
Joom::gallery werd gestart door
Ik heb Joom::Gallery en Phoca Gallery beide geïnstalleerd in de testomgeving van onze website. Beide pakketten hebben zo hun eigenaardigheden en onduidelijkheden. De keus is uiteindelijk Joom::Gallery geworden i.v.m. gebruikersvriendelijkheid en structuur.
Loop ik toch nog tegen wat probleempjes aan die wellicht kunnen worden verholpen met behulp van kennis hier op het forum.
V.z.v. ik kan nagaan heb ik in de Configuratiemanager alle instellingen behandeld en die naar mijn idee correct ingesteld.
Blijft het vreemd dat:
    [1. er geen waardering kan worden gegeven door leden; de sterren staan er wel, als je er met de muis overheen gaat zie je de tekst 'Waardering', maar de sterren lichten niet op]
    [2. er geen reactieveld is waar leden kunnen reageren]
De instellingen er voor staan alle op 'Ja' (zie screendump).
Wie helpt mij uit de brand?

Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
16 okt 2018 04:22 #17865 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Joom::gallery
Je zou kunnen kijken of het een cache-probleem is. Misschien eens proberen met AJAX aan. Ben je ingelogd (want alleen geregistreerde mogen stemmen, weet niet of je voor het bekijken van de resultaten dan ook ingelogd moet zijn?
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
16 okt 2018 09:33 #17868 door
Beantwoord door in topic Joom::gallery
@Patrick Smits
Dank voor je reactie. De cache wordt steeds geleegd na opslaan van een item. AJAX aan of uit maakt geen verschil. En ja, men is ingelogd omdat je anders de foto's niet kunt bekijken (alleen voor leden = registered). Ik zie de waardering en reacties niet als lid in de frontend, maar ook niet als Admin in de backend...
Ik kan nog eens proberen het gehele pakket te deïnstalleren (nadat ik natuurlijk alle instellingen even heb veilig gesteld) en het pakket opnieuw te installeren?
Ook de rechten staan volgens mij goed ingesteld (zie screendump).
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Youll
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
16 okt 2018 18:38 #17877 door Youll
Beantwoord door Youll in topic Joom::gallery
Waarom heb je dat tweede screenshot van de frontend erbij gezet?
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
16 okt 2018 19:24 #17878 door
Beantwoord door in topic Joom::gallery
@Youll# Is dat heel erg belangrijk? Het geeft een beeld van de manier waarop de waardering zou moeten werken, evenals het commentaar bij een afbeelding.
Ik begrijp je vraag niet, denk ik.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena